TEST En quin món de ficció viuries?

per Redacció, 16 de juliol de 2019 a les 11:24 |
Tots tenim un món de ficció cinematogràfic preferit o que ens representa més que d'altres. Feu aquest test i intentarem endevinar quin és el vostre.


 
Arxivat a:
TESTS, ficció
Participació
Auxili...
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 15:53
1   0
Necessito consell. Ja se que soc una mica rara, però... Al principi em produïa curiositat observar-lo, pero al passar el temps em vaig donar compte que estava enamorada d'ell i que li estava agafant carinyo. L'estimo fa dos anys tot i no haver parlat mai, no se ni si sap el meu nom pq no sóm popus ningun dels dos, ens mirem (pero no als ulls!!) pel passadís fa tres anys però últimament ell ja no em mira tant a mi. Fa uns mesos el vaig pillar per última vegada mirant-me i, ja d'una vegada, vaig reunir coratje (sóc tímida) i vaig respondre a la insitència de la seva mirada mantenint-li la meva uns quants segons, va obrir molt els ulls de la sorpresa i no va apartar la mirada, vaig ser jo per la vergonya. A sobre, un temps mes tard, vaig sentir d'una amiga que li van preguntar per insta "que tal la nòvia?" I ell va respondre rient "Dejadme tranquilo". I si en té? Desde aquell creuament de mirades ja no l'he vist de reull observant-me, i no respon a les meves mirades tot i q deu veure'm. No se com parlarli si no ens coneixem de res ni tenim ningun lligam, nomes l'escola. Estic trista, només ens queda un any a la mateixa escola pq ell és més gran i s'envà, cada vegada l'estimo més i no puc oblidar les seves mirades furtives que fa poc desapareixeren als escasíssims i comptats moments en que ens creuem😔.

Jeje
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 15:35
3   0
Ets una persona reflexiva i intuïtiva. Saps que per mirar el futur, no et pots oblidar el passat: d'on vens i quins són els teus orígens. L'univers Harry Potter fa per tu. Ta-tA, tatatà, tÀ-tA-tá, tátà-tatatà, ta-tÁ. Jejeje, potterhead 4ever❤️

Els regnes màgics de Disney
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 15:31
4   0
Ets una persona molt creativa i sovint deixes volar massa la imaginació. Els móns de fantasia de Disney fan per tu. What? Bueno tu, millor per mi, prínceps blaus, castells, animals que parlen... Xupi guai!

igual jajaj
Per Anònima el 18 de juliol de 2019 a les 10:21
3   0
rt q guay em sento identificada en aquest mon jajajjajj
a l' edat mitjana
Per Anònima sorpresa el 16 de juliol de 2019 a les 18:06
2   0
noooo no emb voldria trobar amb dimonis jijijiji

Marvel😭
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 17:32
4   5
Me posat a plorar perquè a l'imatge surten liron man i en vision que estan morts.

ajuda
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 13:51
5   4
se q no ve al cas però m'agrada un noi ja desde fa un any i nose si dir li perque: 1 te novia i 2 ja no parlem tant. El q passa esq com q ja no parlem ns si encara surt amb ella o no i tinc un lio...

Hey!
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 16:06
3   0
se q no ve al cas però m'agrada un noi ja desde fa un any i nose si dir li perque: 1 te novia i 2 ja no parlem tant. El q passa esq com q ja no parlem ns si encara surt amb ella o no i tinc un lio... ReFes-te amiga d'ell. Sigues com tu ets pero avança amb prudència. A poc a poc. NOMÉS amiga. Riu amb ell, passeu-vosho bé junts, agafeu confiança. Sigues tot el que la seva nòvia no és. Mira, si els veus molt enamorats manté distàncies amb ella pero sigues cordial, como si nada, i q no s'et noti l'enamorament, no t'hi fiquis a la relacio pq la cagaras. Conforma't amb amistat. Això si, si veus un moment de debilitat en la seva relació i de veritat vols anar a per ell, APROFITA-HO! No el presionis, pero si fins ara has fet la teva fwina de ser amiga de confiança (i ho has fet pq TU vols i ELL tmb!) potser t'ho explica. Dona-li suport emocional. Mai vagis en contra de la nòvia i, ara si q si, sigues tot el q ella no es per aconseguir-lo x merits propis i pq ets el seu suport. Enamora'l subtilment i amb els teus encants com a persona, dona-li molt suport en moments dificils havente guanyat la confiança de millor amiga previament Aixo si, si veus q tampoc es el amor de te vida i el respectes com a amic i veus q stan suuuuuuperenamorats i et fa pena trenquar semejante relacio quan tu podries prescindir de toooots aquests esforços per enamorarlo, deixals star feliços i conformat amb l,amistat. Spero haver ajudat. Tingues en ment q els homes solen ser mes simples i q ell no voldra mal rotllos amb ningú, al igual q tu.
El del lío
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 14:48
18   6
A llorar a la lloreria