5 coses que et diran les ungles sobre la teva salut

per Adolescents.cat, 20 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Quan no estem sans el cos ho manifesta de moltes maneres, algunes més visibles o perceptibles que altres. Sabies que les ungles poden donar-te molts senyals per saber si tens alguna infecció o malaltia?

Si mai veus canvis estranys en les teves ungles, és important que ho consultis al metge!

 
 
 
Arxivat a:
SALUT, ungles, salut, malalties
Participació
Ueee
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 09:03
1   0
Estic sana xd

Necessito ajuda porfa
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 20:41
0   0
La qüestió està en que crec que tinc un trastorn alimentari però nse què fer. Potser m estic emparanoiant... (De tant en tant ja els hi comento als meus pares que crec que se'm en va molt l olla però no hi donen importància) Tampoc vull demanar un psicòleg pk no anem bé econònicament i, tampoc els vull fer sentir mals pares, prous problemes tenen ja... La qüestió està en que no se que fer!! Potser n'estic fent un grà massa. No estic parlant d'anorèxia i Bolívia, de ser això, segur que hi haguessin posat atenció, em refereixo al trastorn Del atracon (al qual moltes vegades s asocia amb golafreria i per tant se li treu importància) Al principi pensava que era estrés però.... Ja fa temps que ho dubto

demana ajuda
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 23:34
1   0
jo crec que amb l’ajuda d’un psicòleg podries millorar... no fa falta que paguis, al cap tenen psicòleg, només explica-li el que et passa al teu metge o metgessa i et demanarà hora amb el psicòleg (almenys a la meva ciutat hi ha, suposo que en totes es igual) espero que et serveixi...
Moltes gràcies
Per Anònimmm el 21 de juliol de 2019 a les 14:31
0   0
💓💓💓
consell
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 11:00
3   0
Hola! Primer de tot el vull dir que en el moment que no tens una relació normal amb els aliments tens risc a patir un transtorn alimentari. Un atracón pot ser a causa de l'ansietat, i si després de fer-ho et sents malament hauries de començar a mirar de demenar ajuda. Pel que fa el psicòleg, també et vull dir que n'hi han de públics (hospitals), o ho pots parlar amb ells seriosament, ja que estem parlant d'un tema de salut.
Primer petó?
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 17:51
2   1
D'aquí poc em donaré el meu primer petó amb un noi que té 'molta experiencia'. Com es fa? Gracies adolescents❤️

Ondulades
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 16:42
3   0
Jo les tinc ondulades de tota la vida, és normal?

Resumint
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 16:39
3   0
Vas a morir prompte

:0