Així és com coneixeràs la teva futura parella, segons un estudi

per Redacció , 16 de juliol de 2019 a les 14:57 |
Abans la majoria de les parelles es coneixien a través d'amics en comú i en ambients de festa. Ara, però, la situació ha canviat i formem relacions de manera més aleatòria i esporàdica. Així ho assegura un estudi dut a terme per la Universitat de Standford en què hi han participat més de 3.000 persones.

Segons la investigació, avui dia un 40% de les parelles es coneix a través d'internet, una tendència que no para de créixer des del 2000. De fet, els científics asseguren que d'aquí a uns anys més del 70% de la població haurà començat a sortir amb algú gràcies a les apps de cites, com Tinder. Així doncs, aquest serà l'espai on es formaran la majoria de relacions sentimentals.


sexy chat GIF by Fragmento Universo

Els investigadors conclouen que la gent prefereix lligar per internet perquè "hi ha més diversitat" i, per tant, més possibilitats de trobar algú que comparteixi els seus gustos. A més, també han observat que les parelles que s'han conegut en una app de cites solen ser més estables.

Això sí, cal anar amb compte amb aquest tipus d'aplicacions perquè en els últims anys han augmentat el nombre d'estafes i d'enganys. És per això que es recomana comprovar la identitat abans de quedar amb la persona i explicar-ho sempre a algú de confiança. Creieu que coneixereu la vostra parella a través d'internet?
 
Participació
Apps
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 19:19
4   0
Podent conèixer gent en persona en molts llocs diferents, pk optem per internet? Bno imagino k és pk quasi que pots decidir mots aspectes de la parella, amb la de filtres que hi ha...

Flipant
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 19:17
2   0
Hi ha animals que no tenen parella (O si més no un ase fixa) i per altra banda as altres que duren per tota la vida (i, en què es fixen ells? Crec que purament en la genètica/atracció/ganes de procrear)

No ho entenc
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 19:16
1   3
No entenc el pk tenim la necessitat de tenir parella? Ho dic seriosament, m està costant entendre-ho. Osigui, fills en pots tenir amb qui tu vols (sempre que l altre accepti) i, tenim amics. Amb això, pk es vol tenir parella?

Crec que no...
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 08:37
13   0
Crec que no m'agradaria conèixer a la meva "alma gemela" en apps de cites, però no es sap mai.

Recerca mitja mandarina
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 00:39
2   0
30 setembre, algú igual per ser la meva mitja taronja??

Recerca de mitja taronja
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 00:37
3   0
30 setembre, algú igual?

Quina pena
Per Anònima el 16 de juliol de 2019 a les 23:00
22   2
Mai he entrat a ninguna app de cites pero es una mica trist que la gent majoritariament es conegui per internet😅

Cinquentona
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 08:33
1   0
Quan tens 50 tacos es la millor opció. utilitzar aquestes apps.....i mes si ets de poc sortir!!
No
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 22:51
27   0
No la coneixaré a internet mai. Estic bastant en contre amb les app tipo tinder, prefereixo conèixer-la en persona òbviament. En una festa... Anda k no...

I si no...
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 23:35
0   0
I si mai la coneixes en persona? Et posaries en una App per coneixer a algú o estaréis sol per tota la vida? Alomillor d’aqui 10 anys canvies d’opinió
Depèn
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 20:48
102   1
La veritat no ho se segur....ho sabré quan arribi el moment. Però crec que prefereixo NO conèixer al la meva “alma gemela” per tinder ni res per el estil...😂😂😂

El mateix
Per Anòn el 16 de juliol de 2019 a les 22:23
8   0
Ja jo igual😂😂😂
Mmmm
Per Anònima bollera el 16 de juliol de 2019 a les 16:10
39   7
Doncs jo porto temps pensant si entrar a Tinder per conéixer alguna noia però mai m'atreveixo jajajaj algú més?

Bona formula aquesta
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 08:20
0   0
Jo fa temps q soc al Tinder i mes apps...ostres coneixes un munt de gent i no has de sortir ni de casa. FANTASTIC. Pero només busquen sexe!! Parella NO 😢
Si jajaj