6 coses que les marques fan pagar més cares a les dones que als homes

per Redacció, 20 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Fa un temps us parlàvem sobre la "taxa rosa", un terme que s'utilitza per parlar d'un fenomen molt estès: fer pagar més a les dones que als homes per un mateix producte o servei. Doncs bé, diversos mitjans han recopilat alguns exemples perquè veiem de manera clara la diferència de preus. Aquí els teniu:

 
Arxivat a:
RÀNQUINGS, masclisme
Participació
Vaia telai
Per Anachinònim el 23 de juliol de 2019 a les 12:05
0   0
I ara poseu 6 coses que els homes han de pagar mes que les dones!! Que tambe hi son cullons

I LA TINTORERIA QUE?
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 12:26
2   0
EL DE LA TINTORERIA NO HO ENTENC QUAN TU VAS JA HI HA PREUS ESTABLERTS SEGONS EL TEIXIT, NO SEGONS SI ET HOME, DONA, GOS, GAT O ALIEN....

Entenc una
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 00:06
3   2
Avera la de la perruqueria la entenc ja que no es lo mateix tallar el cabell a un home i rentar-li que fer-li a una dona sempre i quan ella el porti mes llarg saps?

A veure
Per Anònimaaaa el 20 de juliol de 2019 a les 21:18
3   1
Que consti que no tinc res en contra de noies amb cabell curt ni res (jo el porto molt curt). Pero la majoria de les noies tenwn el cabell llarg o de mitja melena i a la peluqueria costa mes pentinar-lo, s hi ha d aplicar mes productes, etc... Per aixo es mes car per les dones.

A veure
Per Anònimaaaa el 20 de juliol de 2019 a les 21:08
5   0
Que consti que no tinc res en contra de noies amb cabell curt ni res (jo el porto molt curt). Pero la majoria de les noies tenwn el cabell llarg o de mitja melena i a la peluqueria costa mes pentinar-lo, s hi ha d aplicar mes productes, etc... Per aixo es mes car per les dones.

hoolaa?
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 19:54
4   1
hauriem de pagat tots i totes igual!

💜💜
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 19:15
6   0
No és un cas aïllat es diu patriarcat

Lo de la peluquería
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 17:20
0   1
Obviament depen dels cabells... Generalment els homes tenen els cabells curts i no es la mateixa feina tratar uns cabells curts que una melena llarga d'una dona. Ho trobo una exageració en aquest cas, ja que tot deepen de la perruqueria I les situacions són diferents.

Perruqueria
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 17:03
1   2
Jo crec k la perruqueria es molt normal k costi més, a nosaltres ens passen la màquina i ja està

Perruqueria
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 15:51
1   1
Jo crec que és més pel fet de si tens el cabell llarg o curt. Costa i trigués més rentar, tallar i pentinar una melena llarga que no pas una curta.

La perruqueria
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 15:15
1   1
Es evident que la perruqueria és més cara per les dones, en alguns casos eh. Per exemple no és el mateix tenyir a una melena llarga (que normalment les dones les porten més que els homes) que posar-li metxes a un home amb el cabell curt (tot i que també hi ha qui ho té llarg). Llavors, no es per ser home o dona. Es paga més pels productes que s'utilitzen i pel temps que s'inverteix en el treball. No és igual gastar 1/4 del tint, que tot el pot sencer, i tampoc no és igual estar 15 minuts que 30 .

A veure
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 15:08
0   2
A veure, el de la perruqueria és perquè: 1. No han de Tallar tant cabell 2. No l'han de pentinar, els hi eixuguen una mica i ja està I el preu depèn de la perruqueria que vagis.

Estupidesa
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 14:55
1   0
No es algo extrany q per la perruqueria cobrin més a les dones q als homes, obiament si va una dona amb el cabell curt li cobran menys i si va un he amb el cabell llarg li cobraran més, no és cosa de sexe és de la feina q comporta per al perruquer.

al d'anar a la perruqueria
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 13:49
1   0
Bé, crec que els preus a la perruqueria van segons la llargada del cabell no segons si ets home o dona... si ets dona i portes el cabell molt curt no et cobraran 40 euros nomes per ser dona, o almenys aixi funciona a la perruqueria on jo vaig...

Perruqueria
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 13:36
0   1
Jo crec que el de la perruqueria s'entén , ja que ells tenen molta menys quantitat de pèl, pel qual gasten menys productes, no fa falta planxar el pèl, ni posar X cuidados pel tipus de pèl (no de di m'explico)

mmm
Per Anònimaa el 20 de juliol de 2019 a les 13:17
9   0
algú m'explica per què es fan versions masculines i versions femenines de les coses?

Wtf
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 13:16
4   0
A l'únic que li trobo sentit que ens facin pagar més a les dones es la perruqueria perquè normalment les dones tenim el cabell més llarg i es gasten mes productes i s'inverteix més temps. Però si hi ha una dona que té el cabell curt no té sentit pagar mes, igual que si un home té el cabell llarg no pot pagar igual que un amb cabell curt 🙄🙄 Les demés coses si que ho trobo tot bastant masclista la veritat perquè no hi ha cap raó lògica de fer-nos pagar més 🤯

Esta be pero
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 13:14
3   1
Normal que a les perruqueries les dones paguem més, ja que tenim més cabell i per norma fem servir més producte quan ens el netegen o el tenyeixen, a part tarden més en fer els talls

Igualtat
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 12:54
5   1
Vosaltres trobeu normal aixo? Estic cansada que oer el simple fet de una diferencia de sexe , les dones aguin de pagar mes que els homes. Perque??? Perque no pot ser mes car els dels homes? Perque estes diferencies? Estes coses tan petites com els preus diu mol, perque ser home o dona no tindire que ser ninguna diferencia. Siusplau fem un mon millor , i fem que tot sigui IGUALTAT

WTF??
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 12:39
3   0
Esteis donant per fet q les dones son les q compren a la tintorería, q totes los dones tenen el pel llarg, q sexista, hi ha Jones amb el pel llarg i hi ha dones amb el pel curt

Jo crec que no
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 23:27
1   0
Crec q no pk l’únic que estàn fent es comparar els preus que un home i una dona paguen per el mateix servei a una tintorería no estàn dient que les dones son les q van a la tintorería
Perruqueria
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 12:26
4   1
Jo crec que és basen més pel teu cabell, no li faran pagar el mateix a una noia de pel llarg que a una de pel curt igual que un noi. Si que posen tall per noia -€ tall per noi -€. Jo he anat alguna vegada a la perruqueria i no m'han cobrat 40 € Nose, és una observació 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️

MEH
Per Anònimaaaaa el 20 de juliol de 2019 a les 12:04
10   4
Jo mai he pagat 40 euros per la pelu... Tallar com a molt només 15 euros... I no comparem els cabells. La resta, té solució: compra els dirigits per homes

hoolaa?
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 11:32
21   1
hauriem de pagar tots igual! algu mes ho pensa?