Miley Cyrus confessa per què va decidir abandonar Hannah Montana

per Redacció , 17 de juliol de 2019 a les 10:45 |
Molts de vosaltres veu créixer mirant Hannah Montana, la mítica sèrie de Disney Channel protagonitzada per Miley Cyrus. Durant cinc anys i quatre temporades, l'actriu i cantant no només va donar vida al personatge, sinó que va fer gires mundials utilitzant aquest sobrenom.

El 2011 l'artista va decidir posar fi a aquesta etapa i començar una nova carrera musical desvinculada de Disney Channel. Ara, 8 anys després de prendre aquella decisió, Miley Cyrus ha explicat en una entrevista a Elle per què va abandonar la sèrie:


"Quan vaig fer els 18 anys, em vaig començar a sentir ridícula. En el moment en què vaig tenir sexe per primera vegada vaig pensar: 'No em puc tornar a posar aquesta perruca un altre cop'. No ho sé, em sentia diferent, més madura", ha confessat.

Resultado de imagen de Hannah Montana gif

De fet, durant anys Miley Cyrus va intentar allunyar-se de la imatge de "noia Disney" i fins i tot va criticar la cadena. Actualment, però, sembla que ja s'ha reconciliat amb aquella etapa. "Al cap i a la fi, quan sents la Cardi B dient que ella escoltava cançons de la Hannah Montana quan anava a l'institut, et fa feliç", ha assegurat la cantant en l'entrevista a Elle. 
Participació
Omg
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 21:47
4   1
Jdr però una cosa és deixar dysnei l altra és truamar a la meitat de la població mundial !!!(els nens, fans de la hanna) PD: òbviament que faci el k vulgui. He escrit fent l ús d una hipèrbole, aviso pk reglament penso que ella està en el dret de fer el k vulgui, però alhora és una manera de dir...

es feia gran
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 13:19
8   0
esque la Hannah era una adolescent, ella ya volia madurar i clar, començava una nova etapa a part que les series de disney channel tenen al menys 4 temporadesi ella volia començar un altre etapa de la seva vida,

AJUDA
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 11:54
8   0
Hola adolelscents, necessito consell, resulta que soc una noia molt insegur, més a viat prima, la qüestió és que fa dos setmanes m'estic aprimant molt, he baixar una talla de tot i fins a 5 cm de cintura (no és molt però per mi sí. Ma mare es comença a preocupar pq no menjo gaire, i no és pq no vulgui sino pq no tinc gana i quan menjo gana només vull acabar de menjar i marxar, no sé que em passa!!!!!!!!!!!! Consells plis

Uf
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 19:09
8   0
A mi em passa al contrari, no puc evitar deixar de pensar en menjar, sempre tinc gana i no sé que fer!! No em puc controlar
Per les del menjar
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 16:41
5   0
Això del menjar a vegades té a veure amb les emocions i tot. Si estas trist/a per algo menges menys.
Probablement es la calor
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 15:10
3   1
Tranquiles, probablement es la calor. Ja ho fa de vegades, de treure la gana.
Estiu
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 14:03
12   1
És normal que a l’estiu perdem la gana a causa de la calor i també pel fet de la disminució de l’activitat respecte el curs
Anonima que respon
Per No soc ninguna experta pero bno... el 17 de juliol de 2019 a les 13:26
8   0
Ves al metge o psicoleg, alomillor si cuntinues aixi va a pitjor. Jo et diria d'anar al psicoleg i que ell tu aclares.
Igual
Per Anònima el 17 de juliol de 2019 a les 13:22
3   1
Em passa el mateix que a tu! I no se que fer. No ho entenc, mai m’havia passat i mira que menjava molt. Ara ja no, tinc gana, menjo una o dos mossegades i ja esta, no puc mes! Que estàpassantt?
Faltes
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 11:31
11   22
Ara intenteu escriure un article sense fer faltes. Gràcies