16 «crop tops» que ho estan petant aquest estiu

per Adolescents.cat, 21 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Els "crop tops" o "cropped tops" són una peça imprescindible a molts armaris, sobretot durant l'estiu. És per això que hem estat investigant a Instagram i en algunes marques conegudes per saber quin tipus de "crop tops" són els que ho estan petant més aquest estiu 2019. I a tu, quins t'agraden més?

 
 
Participació
Top Bershka
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 16:29
3   0
Holii, tinc un dubte noiess Amb quin sosten us poseu el top 2 del Bershka?

Responc
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 18:50
3   0
Jo m el posaria amb uns sostens sense tires negres.🙃😉🤷
.
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 20:21
5   1
No se me carga, cago en to

Ja
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 14:52
7   10
Pero jo estic gorda i no puc portar aixo que diguem Peso 70 kg.😭😭😭🤯

A ver
Per Anònima👋🏻 el 22 de juliol de 2019 a les 09:45
2   0
com pot ser q encara hi hagi gent que no vesteixi com vulgui per por al que digui la societat. Això no te res a veure eh però : Els metges diuen que del que medeixes per exemple 1,60 has de pesar 10kh menys es a dir 50 kg però la meva millor amiga fa 1,65 i pesa 66 kg i continua estant bastant prima. Jo vaig sofrir anorèxia i la vaig poder superar però em va costar molt i continuo estant bastant prima però ara ja estic bastant mes a gust
Ejem
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 02:34
2   0
Dubto molt que estiges gorda, jo peso 60kg i tinc amiges de 70kg i encara que tots els cosos no sigen iguals crec que te has de beure preciosa en un top de estos
Si que pots
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 01:14
2   0
Si tu et sents bé amb el teu cos pots portar el que vulguis, i si no et sents bé has de fer algo per estimarlo
Aveure
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 21:26
5   0
Mireu per totes aquelles persones que diuen que estan grasses, planes, amb corbes, rectes.... Sudeu de la gent cony! Que només hi ha que putos esteorotips que ha creat la merda societat en què vivim! Així que feu el que vulgueu i vestiu com vulgueu que la vida són 4 dies! Pd: jo no tinc un cos de model ni molt menys jo estic amb panxa, cuixes grans, etc. I a qui no li agradi que es foti🖕. Ànims gent!♥️
Les models estan molt guapes però a mi això no em quedaria bé
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 13:21
16   4
Són tots molt bonics, tant de bo tenir algún però a mi no em quedarien bé perque no tinc un cos de model.

I???
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 23:11
7   0
No tenir un cos de modelo no vol dir que no et quedi bé. No s’ha de tenir un cos “perfecto” pk la roba et quedi bé
Sisi
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 11:53
53   5
Pero jo que no tinc gaires tetes aixo no es que em quedi precisament be 😂😅

Vols q et regali tetes?
Per Anònima lomon el 21 de juliol de 2019 a les 21:14
8   0
Si vols jo et dono la meitat de les meves i quedem les dues felices =DDDDD
.
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 15:52
6   14
Jo estic molt gorda no em quedaría gens bé. No porto ni pantalons curts.
Omg
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 14:16
13   1
Jo en tinc massa i tampoc...
Per la de les poques tetes
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 13:23
20   2
Jo també estic bastant plana, però això no m'impedeix vestir com jo vulgui, no hem de deixar que els estereotips ens diguin qui pot portar què i qui no.