​5 coses que t'agradarà saber abans d'anar a dormir

per Redacció, 17 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Sabem que no et canviaran la vida, però si ets una persona una mica curiosa, t'agradarà saber aquestes coses abans de posar-te al llit.

Aquí tens un nou volum de curiositats que trobem a la redacció d'Adolescents.cat:

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
RÀNQUINGS, coses, curiositats, 5
Participació
Siusplau
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 23:21
8   0
La gent no li fot puto cas en el canvi climàtic i no faran res fins que tinguem conseqüències greus i llavors ja serà massa tard 😞😞🌄🌅💚🌍🌎🌏

Aixo senva a la merda
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 22:53
9   0
Queeee??! Qe cada cinc dies es construeix un putu gratacel? Tío aixo ja es passarse, ja no dic res dels putus anuncis al cel, qe em semblen una burrada pro qe es construeixin tants gratacels?? El mon ya es destrossa xavals, cada puta setmana anem a pitjor

Playbuzz
Per Anònim/s el 17 de juliol de 2019 a les 22:10
9   0
Podríeu fer sempre una versió sense playbuzz? Moltes vegades em pasa que no puc veure l'article per culpa de que no carrega. Moltes gràcies 😘

Kk
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 19:15
35   7
Qui sen va a russia amb mi ?😂😂

Ojala
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 15:09
73   1
Ja podrien fer lo dels billets aqui no? Anda q la gent no s’animaria. Fer esport!

Siusplau
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 14:10
90   1
Siusplau no podem posar anuncis al cel. 🙏🌌

Opinió