L'escena sexual viral que està preocupant a molta gent

per Adolescents.cat, 18 de juliol de 2019 a les 11:39 |
Fa relativament poc temps, vam conèixer què era el “balconing”: una pràctica que consisteix en saltar entre els balcons d’un hotel o a la piscina. Aquest concepte va néixer a les Balears, ja que molts turistes ho feien als hotels de Mallorca, Eivissa… No cal dir que és molt perillós fer-ho i que no s’ha de fer en cap cas.

Però la qüestió és que a les Illes Balears cada estiu hi ha notícies més escandaloses. L’últim escàndol viral és d’aquesta mateixa setmana i també ha tingut lloc en un balcó. Va començar a córrer per WhatsApp un vídeo en el que es veu a una noia fent-li una fel·lació a un noi totalment despullats i a plena llum del dia en una terrassa d’un hotel de s’Arenal.


Les imatges només duren 40 segons, però van ser suficient perquè la gent que passava per allà ho veiés i tinguessin temps d’enregistrar-ho i compartir-ho.

Fonts de l’hotel en el que s’ha gravat el vídeo han explicat al Diari de Mallorca que tenien coneixement que les imatges estaven circulant, però que no poden confirmar que s’hagin gravat aquest any.


El que està clar és que aquest tipus de turisme preocupa a moltíssima gent a les costes espanyoles i sobretot a les Illes Balears.
Participació
ostiiaa puuta
Per ostia puta! el 20 de juliol de 2019 a les 17:12
0   0
Doncs jo he flipat, sincerament!

PREOCUPANT PQ??
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 15:43
1   0
A part de la relació que hi ha entre ambdues coses que preocupen a les costes és que les dues passen en un balcó quina altra part és dolenta?? Si el Balconing és MOLT perillós, fer-li una fel.lació a algú no se'l podria considerar preocupant. (Si parleu o no del risc, que o hi ha) Com si fossin les primeres persones que tenen sexe en una terrassa... També trobo IRRESPETUOS o com s'escrigui, que hi hagi gent que ho hagi filmat, i després hi ha queixes de la parella? Quin sentit té??

Hola
Per Carasalmó el 19 de juliol de 2019 a les 09:39
9   0
Eieiei. A mi em sembla molt be

Hola?
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 21:45
37   3
Mira fer sexe oral es totalment normal i si estan a la seva habitacio la gent no te dret a grabar a dues persones que ho passen bé. Em sembla fatal i no ho trobo dolent, una fel•lació amb vistes de les illes sona guai😂😂

Els dels balcons
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 10:43
9   0
El balcó tb forma part de l'habitació 😚
nooo
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 03:05
0   1
dude era al balcó
Al balcó
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 00:59
4   1
Era al baco, a veure si llegom
Estic d'acord
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 22:41
10   1
Home, que sigui guai o no, no ho sé, però... Que hi te de dolent, i els que els hi diuen als de l'hotel com si poguessin fer alguna cosa, si s'ha fet s'ha fet, jo no vaig gravant als meus veïns, sincerament s'ha d'estar molt malalt 🤷🏻‍♀️
?
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 21:12
0   6
que es sexe oral?

??
Per Anònimaa el 18 de juliol de 2019 a les 14:24
8   2
q es una fel•lació??

mamada
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 13:29
0   0
chupar la polla, vol dir
en altres paraules
Per Anònima el 18 de juliol de 2019 a les 20:27
2   0
una fel•lació és una mamada
Per la de la felació...
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 17:41
3   1
Es cuan es fa sexe oral a un noi.