Dona 6 consells a les noies sobre com conquistar un noi i s'emporta aquests «zascas»

per Redacció , 18 de juliol de 2019 a les 15:33 |
No sabem si el noi que va escriure aquest tuit ho va fer de broma o de debò, però el cert és que el seu missatge ha aconseguit indignar desenes de persones a la xarxa social.

En la publicació, el noi dóna 6 consells a les noies sobre com conquistar i conservar un home. Atenció a les seves polèmiques recomanacions:

"- Aprèn a cuinar bons plats
- Sigues femenina (cabells llargs, maquillatge, ungles, etc.)
- No l'atabalis amb coses sense importància
- No tinguis deutes
- No siguis mare soltera
- Aprèn a satisfer-lo al llit".
  Com us podeu imaginar, els consells no han agradat gens la majoria d'usuaris de Twitter, que han omplert el seu missatge de comentaris negatius. Us deixem amb algunes de les respostes més aplaudides:


 
Arxivat a:
CONSELLS, masclisme
Participació
Per a l'inútil del "lol"
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 15:34
8   1
Espero q no estiguis dient això en serio, pro encara q sigui una broma no fot ni p*** gràcia. Acas insinues q les dones nomes servim per satisfer els homes?!!!! Q no podem pensar per nosaltres mateixes?!!! Perq acabes de demostrar q som bastant mes llestes q alguns nois ( com ara tu, q no sembla q hagis evolucionat des d l'edat mitjana)

Per a l'inútil del "lol"
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 14:58
20   1
Espero q no estiguis dient això en serio, pro encara q sigui una broma no fot ni p*** gràcia. Acas insinues q les dones nomes servim per satisfer els homes?!!!! Q no podem pensar per nosaltres mateixes?!!! Perq acabes de demostrar q som bastant mes llestes q alguns nois ( com ara tu, q no sembla q hagis evolucionat des d l'edat mitjana)

Lol
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 13:01
2   69
A veure per mes fastigos que us sembli o per mes que no us agradi aixo no li treu que tingui raó xd

em? perdo?
Per Anònimafeminiista el 20 de juliol de 2019 a les 13:34
2   0
que te rao? osigui tens valors masclistes tu o que?
Cabra
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 15:48
17   1
Però què dius, això és masclista i horrible i tu sembles del segle XV
hoolaa?
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 14:21
20   1
que cony dius?! no estic gens dacord!
Traball de Recerca
Per Anònim el 18 de juliol de 2019 a les 16:43
3   8
Hola, bona tarda. Podrieu contestar-me aquesta enquesta, si us plau. És per el meu treball de recerca, us ho agraïria molt. https://forms.gle/VrQdH4eRxX6DyPkQA