Quin és el teu costat secret segons el teu signe de l'horòscop?

per Adolescents.cat, 19 de juliol de 2019 a les 10:06 |
Com sempre diem hi ha coses que les persones del mateix signe de l'horòscop comparteixen. Són característiques de la personalitat que, segons l'astrologia, ens vénen donades segons l'alineació dels astres en el moment que vam néixer. Hi ha una part de tu que et costa més mostrar, i per això és més "secreta", però la tens!

 
 
Participació
Tauree
Per Anònima el 26 de juliol de 2019 a les 23:25
0   0
Bua què fort sóc MASSA previsible de veritat jajajaj

Peixos
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 22:10
2   0
Físicament mandrós/a ??? Amb això sí que s'han equivocat!! 😵

Sagitari no és cap secret
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 01:38
2   0
En el meu cas sóc molt sensible i és facilíssim de veure jaja Però crec que ser sensible és molt bo... tot i que a vegades fot una mica

Lleó
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 15:33
1   0
Té molta raó, aquesta vegada han encertat.

això és un timo
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 13:56
7   0
mai n'encerteu ni una (almenys amb mi)

perquee
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 13:19
10   0
els del balança sempre estan molt poc currats

Sisisi
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 00:44
0   0
Osigui jo soc balança i maaaaai a la vida han posat algo que sigui bo ni que s’apropi al meu caracter... ns si nms em pasa a mi o algo...?
Sagitari
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 11:18
1   0
Cert: De fet, poca gent sap que sóc sensible (bàsicament pk no m agrada que ho puguin fer servir com a debilita) Però, és cert: sóc senseible