Una de les teves pelis preferides de Disney també tindrà versió amb actors reals

per Adolescents.cat, 19 de juliol de 2019 a les 11:45 |
Últimament no paren d’estrenar-se versions en carn i os dels millors clàssics de Disney (i nosaltres encantats/des!). Avui s’estrena “El Rey León”; se sap que “Mulan” ja està en post-producció; i s’ha confirmat quina actriu donarà vida a La Sirenita, Halle Bailey.

Doncs bé, la cosa no acaba aquí! Segons ha pogut avançar “We Got This Covered”, s’ha confirmat que una de les teves pel·lícules Disney preferides també tindrà versió amb persones reals: Pocahontas!

Pocahontas es va estrenar el 1995, i com que han canviat moltes coses des de llavors, els executius i executives de Disney volen canviar completament el to una mica racista de la peli i la hipersexualització de la protagonista.

A més, la pel·lícula original donava una visió massa occidental i desviada de la història colonial d’Amèrica. És per això que s’està treballant en fer documentació històrica i alhora s’està buscant una actriu nativa americana pel paper de Pocahontas.

 
 
Participació
no es que l' hagi vist
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 10:46
1   0
pero estaria be

Cagades
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 08:50
2   0
Disney s'està pasant ultimament un munt amb les películes amb actors reals, cambien tota la història con els hi ve de gust (a la película de Mulan no Hi haurà el Mushu, hi haurà un fénix que no te res a veure amb la cultura oriental). Malament, tot malament

Quina originalitat
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 22:22
2   0
A disney s'han cansat de pensar en noves trames (no segones parts ni remakes) i l'únic que fan és live actions. Quina putíssima merda. Els nens d'ara de grans no tindran records de pel•lícules disney de la seva època...

Random
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 21:39
17   0
Sóc la única que pensa que la Shay Michele (Emily a Pretty Little Liars) es com l'ideal per a fer de Pocahontas?

No tenen idees
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 21:35
5   0
Em sembla que ja porten masses pelicules "live action" i això demostra que no tenen idees, al final la gent es cansarà. M'encanta Pocahontas però m'estic cansant de les versions amb actors reals...

Siusplau
Per Anònima el 19 de juliol de 2019 a les 19:02
13   0
Només demano que ho interpreti una actriu que mínimamament s'hi assembli.

La sirenita
Per Anònima el 19 de juliol de 2019 a les 15:14
38   12
Mm per fer el paper de la sirenita hagueren d'haver buscat a algú que s'ha sembli. És a dir, una Noia pèl-roja no una noia de pell Fosca. A més, tenint en compte que la Sirenita està per Dinamarca pega menys..

NO ES RACISME
Per Anònim el 20 de juliol de 2019 a les 12:23
2   0
Una cosa es que a tu no t'agradi l'actriu que han escollit, i defensis que haurien d'haver escollit una altra, una altra es dir que és RACISME QUAN NO HO ÉS. A veure, segle XXI, ho entenc. Pero imagina si haguessin una asiática a la película de Ventafocs, veus que no te cap sentit? No acusis de racisme quan no ho es.
Ostres...
Per Anònima el 20 de juliol de 2019 a les 10:22
2   10
No sabia que el color del cabell tingues a veure amb el color de pell... Una pèl-roja, no de pell fosca, en serio? No entenc tot el racisme que hi ha amb la noia aquesta... Quasi ningu s'ha queixat del color dels ulls per exemple... pero esque el tret més característic de la Sirenita és el seu cabell vermell, i com a moooolt la cua verda... no el color de la seva pell i tota la resta. Mentre mantinguin el primer, com si volen pintar-la sencera de color lila...
Poca imaginació
Per Anònim el 19 de juliol de 2019 a les 11:55
18   2
Disney podria començar a fer noves pel·lícules amb nous personatges i noves històries. Al final tant live-action cansa.