5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 406]

per Redacció , 27 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.



 


Versió sense playbuzz


Noi, 14 anys
Estava parlant per WhatsApp amb un noi amb qui estava de tonteig. Vam començar a dir-nos coses cada cop més hot i jo em vaig començar a tocar i ell també. Al dia següent vam quedar i estàvem tan calents que ens vam tirar un sobre l'altre sense gairebé dir-nos res...

Noia, 17 anys
Vaig començar a parlar amb un noi quan tenia nòvio i al final ens vam acabar liant a una discoteca. Sempre li deia que ho havia deixat amb el nòvio, però vaig estar tres mesos amb els dos a la vegada. El dia del cumple del meu nòvio li vaig dir que vindria un amic per no estar sola...vam acabar follant al lavabo del local en el que se celebrava. Va ser el millor polvo. Ja no estic amb cap des de fa 9 mesos i m'he adonat que mai he estat enamorada del meu nòvio, sinó d'ell.

Noi, 17 anys
Vaig quedar-me a dormir a casa d'una amiga. Érem 3 a la mateixa habitació: la meva amiga, una altra noia i jo. Al matí, em vaig despertar i tenia l'altra noia molt a prop. Ens vam començar a mirar, a acariciar i la cosa va anar més. Al final vam acabar masturbant-nos amb la meva amiga al costat i tota la seva família voltant per casa.

Noia, 17 anys
Veig al meu nòvio només un cop per setmana. L'altre dia vam quedar i estàvem en un carrer on no passava ningú. Ens vam començar a liar i em va posar la mà per dins els pantalons, fins que vam haver de parar perquè passava gent. Estàvem tan calents que vam anar a una botiga de roba i vam entrar els emprovadors. Em va treure la samarreta i em va començar a fer petons per tot el cos. Jo mentrestant li vaig fer una palla. Ell em va acabar fent dits. Em va donar tant morbo la situació que em vaig córrer en res.

Noi, 14 anys
A l'hivern vam anar a esquiar amb l'institut. Total que durant tot el trajecte vaig estar parlant amb una noia i ens vam començar a tirar la canya. Vam arribar a pistes i al 3r telecadira que vam agafar, estàvem sols. Ella se'm va llençar i vam començar a liar-nos. La cosa va anar més i ens vam començar a tocar per sota la roba...sort que no hi havia ningú ni al davant ni al darrere xD. 


 
Arxivat a:
SEXUALITAT, rànquing, hot
Participació
Depilar-se amb cera és millor que amb “cuchilla”
Per Anònim@ el 6 d'agost de 2019 a les 23:35
0   0
Sí!!! Em depilo tota, i les ingles també. Fa mal però al final t’hi acostumes, a més ara q és estiu no m’agrada anar amb pels amb el bikini. Jo recomano fer-ho amb cera i amb una esteticient, si ho fas amb “cuchilla” pot ser que no et faci mal però els teus pels cada cop surten més forts i si algun dia decideixes fer-t’ho amb cera et farà més mal.

Us pasa?
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 21:50
6   1
Algu mes es posa hot llegino? Jo m’hi magino que em pasa a mi i hem masturbo a saco, algu mes ho fa??

..
Per Anònima el 28 de juliol de 2019 a les 20:01
1   0
Noies us masturbeu? I des de quan?

Logicament
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 22:23
1   1
Des dels 11
Sóc noia
Per Anònima el 28 de juliol de 2019 a les 22:18
2   1
Sii desde els 15, massejant el clitoris y pensant en coses hot i al final arribes...
Pel de si les noies es masturben
Per Anònima el 28 de juliol de 2019 a les 22:13
2   0
Doncs jo sí des de fa bastant de temps quan tenia uns 8 o 9 o 10 anys. I ho faig cada dos tres dies aprox. Espero haver-te ajudat.
Ajuda
Per Anònima el 28 de juliol de 2019 a les 20:00
0   0
Les noies us afaiteu o depileu les parts?

Sóc noia
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 22:17
0   0
No porque si hem fan mal les cames les ingles hem moriria si algú sap con fero sense que fassi mal😕
NO TE RES A VEURE XD
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 19:12
0   0
Va pels nois : us depileu les parts ? Si és que si amb què ho feu ?

Fan
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 17:59
1   0
Sóc fan del noi gay de 14 anys 😂 ojalá en passés lo mateix...

primer lio/petò
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 01:26
8   0
necessito ajuda ns com fer el meu primer petò/lio algú meu pot explicar prfaa

Córrer
Per Anònimm el 27 de juliol de 2019 a les 22:54
3   0
Què vol dir "còrrer en res"?

Resposta al de “correr en res”
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 19:04
2   0
Vol dir que va tenir un orgasme en poc temps, ràpidament. Espero haver-te ajudat
Correr en res
Per Anònima el 28 de juliol de 2019 a les 12:51
3   0
O sigui que es va correr rapid i correr vol dir en tios que els hi surt semen i a les ties pues com un liquid blanc raro Ns si m he explicat be pero bno
Morbo
Per Anònnnima el 27 de juliol de 2019 a les 22:53
4   0
Hola, què vol dir l'expressió "em va donar molt de morbo"? Fa dies que veig q la gent ho posa molt però no sè quèvlol dir...😅

Que t’esta agradan moltissim!
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 10:45
5   0
Que t’esta possan calenta
No te res a veure pero els meus amics no li agrada la materia música que a mi
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 10:55
38   40
Algú lo agrada c. Tangana, rels b, sticky. M. A, recycled j, moonkey..??

Els de la materia musica
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 15:24
1   0
Paseu l'insta
🤩
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 01:56
5   0
Dioss, a miiii m'encataa la música de tots aquets, sobretot en moonkey(es precioss)
X es de sa música
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 01:21
5   1
En vd a mi no. Jo som més d'ozuna, shawn mendes, justin bieber, romeo santos... es típics, vaja jjajajaj
Música