4 mentides sobre l'amor que ens han intentat inculcar a les noies des de petites

per Redacció, 21 de juliol de 2019 a les 12:50 |


Des de petites que sentim a parlar de l'amor. A les pel·lícules, als contes que ens expliquen, les nostres àvies, els nostres pares... I durant tot aquest temps comencem a contaminar-nos de tòpics i estereotips que han sobreviscut el pas dels anys, les dècades i els segles sense ser qüestionats per la majoria de persones.

 
Participació
YUN ALTRE COSA
Per Anònima el 22 de juliol de 2019 a les 17:40
3   0
'' l' amor es molt bonic, el mes meravellos'' vale, foteu-me a likes si no penseu igual pero ens venen un cosa que no sempre es bonica, es a dir, l' amor pot ser bonic pero no sempre ees aixi, entre la desconfiança,gelos, cuan un altre persona es al mig... etc, la majoria de vegades nomes son problemes, discusions i a vegades '' renegon@s, osigui, a vegades no es com ens venen de que es molt romantic, molt bonic, de mon de fantasia i tal i cual, ja m' enteneu, dios bendiga les parelles que continuen juntes, pero no sempre es aixi i se separen als mesos o a l' any

Hipocresia
Per Anònima Maria el 21 de juliol de 2019 a les 22:30
5   0
Molt bé, però després l'horòscop i els tests que pengeu vosaltres sí que ens ho hem de creure? xD

AVER
Per Anònima lomon el 21 de juliol de 2019 a les 21:17
9   1
Lo del "Quien se pelea se desea" es perquè quan dos es piquen hi ha tonteo. Hi ha tonteria flotant per l'aire, no violència de gènere :v

Hipocresia
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 19:23
6   5
Aneu molt de persones inclusives @adolescents.cat però aquí tot el que veig són frases destinades a parelles heterosexual. Aneu dinclusius i feu pena, feu-vos ho mirar, es diu hipocresia😙

Hola
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 17:14
1   1
Qaunt mediu x curiositat?

Per tu
Per Anònim el 22 de juliol de 2019 a les 00:38
2   0
I el pene??
Jajaja
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 22:08
1   0
155 (poquet) i tu? (per curiositat)
.
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 21:06
2   0
Què coi?
Indignant
Per AnònimA el 21 de juliol de 2019 a les 16:37
10   1
Lo de l'home que ens protegeixi ho trobo molt indignant ja que precisament a mi m'agrada mes defensarme perquè em sento mes forta i em puja l'autoestima. Es més, quan tenia parella el defensava jo més a ell que ell a mi

Gelós?
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 15:18
16   2
A mi m'agrada que sigui gelós fins a un punt, és a dir, que no li agrada que em tirin la canya per por de perdem. Pero aixo si, només per aixo No se si m'enteneu...

Weno
Per Anònima el 22 de juliol de 2019 a les 00:26
5   0
Esk si no es posa ni una mica gelós tenim un problema...
quanta exageració
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 14:37
50   21
Soc noia i trobo que tot aixo del masclisme s'esta portant a un extrem que no li conve. Lo de quien se pelea se desea condueix a la agressio i la violencia??WTF tots hem Passat per aquesta etapa i Quan ens agradava algu la manera de tontear era picant-lo. Aixo ho hem fet tant NOIS com NOIES. i totes aquestes ''mentiras'' no nomes sens ho ha dit a les noies JAJAJJAJAJA, ens oblidem dels nois?

Pues
Per Anònima el 21 de juliol de 2019 a les 13:28
5   5
Als tios tambe els hi diuen aixo xD

No es per ser cabron
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 13:13
128   17
No es per ser un llepafils però als nois també ens ho han dit això, ens ho diuen a tots.

Sóc noia i...
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 14:15
18   1
Crec que tens raó. Per exemple amb li del superheroi: A les noies ens fan buscar algú que ens protegeixi però als nois els fan ser aquesta persona que suposadament ha de protegir. Crec que el que ens haurien d haver inculcat alguna altra cosa, en comptes de tota aquestes merdes
:/
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 13:37
3   1
Tota la rao..
Si però...
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 13:20
15   2
Si, però en el cas de buscar un home que et protegeixi, es a les dones a qui ens han fet pensar que no som independents i que necessitem protecció i que els homes només ens nesseciten x follar i cuinar, tot i així entenc que als homes també se'ls inculca que no plorin, no siguin dèbils etc, i això ha de seguir canviant i veient que tothom es pot defensar solet/a ja sigui home o dona i que nosaltres no només servim x cuinar, follar i fregar.
....
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 13:08
85   3
Tu has de ser la teva meitat de la taronja , no necessitem a ningú per se feliços, però si tenim companyia ningu la negarà, mai hem de dependre de ningú