11 coses que segurament no sabies sobre Úrsula Corberó

per Redacció , 27 de juliol de 2019 a les 10:00 |
Aquest juliol s'ha estrenat la tercera temporada de La Casa de Papel. És per això que avui us portem algunes curiositats sobre l'Úrsula Corberó, una de les protagonistes de la sèrie i també una de les actrius espanyoles amb més èxit.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
harry Potter
Per anonima sorpresa el 3 d'agost de 2019 a les 10:45
1   0
si llegiu be, es refereix a que l' actriu apareixera juntament amb 2 actors de pelis diferents, un d' ells es de Harry Potter, no que sigui el personatge en si

no esta equivocat
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 21:17
1   0
es refereix a la pel·lícula, no al personatge

.
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 19:05
6   2
Es catalanaaaa! Us ho heu deixat es important ;)

Està equivocaaat❗️❗️
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 15:47
7   10
El Rupert Grint NO és el Harry Potter!!!!!!!!! És el Ron!

No ho estaaaa
Per 👽💯 el 28 de juliol de 2019 a les 00:42
0   0
Es refereix a que va actuar a les pel•licules de Harry Potter
xd
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 21:54
0   0
es refereix a la pel·licula no a el personatje
En serio???
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 20:12
0   0
Pero si el que han posat es la saga amb la qual es va fer famos, que per si no ho saps es diu Harry Potter, no nomes es diu aixi el protagonista crac
No està equivocat
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 18:54
0   0
Quan diu harry potter vol dir que sortia en aquelles pelis, no que ell fos en harry
Nooo
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 17:38
0   0
Es refereix que en rupert surt a harry potter, no que sigui en harry
Llegeix be
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 17:16
0   0
No diuen que sigui ell. El que hi ha entre parèntesi es la serie/peli à la que surt, per això el següent posa skins i no el nom del personatge
...
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 16:57
1   0
Es refereix a que es de la pelicula Harry Potter
us falten
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 15:10
18   0
12: principalmente va ser coneguda per el seu paper a fisica o quimica com Ruth. 13: va sortir a una escena a la pelicula '' corona partida'' 14: Tambe va a apareixer a la serie '' Anclados'' la serie nomes va tindre 8 capitols, despres va ser cancelada

Jdisnx
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 14:27
19   0
Necessito la quarta temporada ara mateix!!

in loovee
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 14:19
14   1
mencanta aquesta tiiaa😍