Quina va ser la pel·lícula més important l'any que vas néixer?

per NacióDigital, 26 de juliol de 2019 a les 07:16 |

Les pel·lícules es poden classificar i valorar per diversos criteris. Pels premis que han rebut, per les impressions positives de la crítica o per la gran afluència de públic que la visualitza a les sales de cinema. A partir d'aquest últim criteri es pot extreure la recaptació total -tant del país d'origen de la pel·lícula com mundial- que ha aconseguit el film en qüestió. Avui us portem un recull amb les pel·lícules més taquilleres ordenades per any: quin és la vostra?

 

 

 
Participació
Titanic 1997
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 01:26
0   0
Jo soc de Titanic i m’alegra, per alguna cosa em sento molt unida aquesta pelicula. Les demes no m’agraden gents menys El Rey Leon.

2003
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 15:36
1   1
És una de les meves pelis preferides de tots els teeeemps😍😍😍

2005
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 14:41
12   1
Estava destinada a ser Potterhead

Sii
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 08:38
0   0
.
Perque sempre es fa aixo?
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 10:41
24   29
Perque sempre es posa el titol de una pelicula o el que sigui en castella, es a dir, perque poses “el rey leon”, la versio original no es rey leon sino que The lion king. Si la vols traduir posala en catala tio, esque no entenc perque s’ha de posar en castella abans que en catala.

Uy si
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 21:27
1   0
Uy si, eso díselo al gran número de lenguas muertas que hay... ya veo como te preocupas mucho por estudiar latín o griego antiguo jajaja PD. és la pitjor excusa que he escoltat en total la meva vida per tapar que penses que el català es millor PD2. és una pàgina en català, pero no, no és millor que estigui en català, dona igual, ja que les dues son llengues totalment vàlides i les dues estan bé (a més, no feia falta montar un drama pel títol d'una película)
Pues
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 21:49
3   3
Pues mira, es millor que estigui en català, ja que 1 aquesta es una pagina catalana i 2 perque el catala es una llengua molt mes petita que el castella, i mica a mica el castella se l'esta menjant i s'està perdent laa llengua, aixi que hem d'utilitzarla el maxim possible
Que coño
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 13:37
33   16
Pos yo no entiendo porque debería ponerse en catalán antes que en castellano jajjaja total los dos son idiomas que todos entendemos pos pa que, si es que da igual xd
Yaaa
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 12:52
10   10
Indignacio100%
Una del 2004
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 10:12
33   2
Enserio? Shrek 2? No va ser una de harry potter?

el rey leon
Per Anònima el 26 de juliol de 2019 a les 07:44
14   1
l' any que vaig neixer es va estrenar el rey leon, el meu germa va a nar a veure la plei amb als meus avis, jo era recen nascuda jeje