És bo masturbar-se abans de fer això?

per Adolescents.cat, 25 de juliol de 2019 a les 12:05 |
Tot i que la masturbació és una cosa molt natural que fa gairebé tothom més o menys sovint, encara genera molts dubtes. Un d’aquests dubtes és si és adequat masturbar-se abans de tenir una trobada sexual amb una altra persona.

S’han dit coses força descabellades com que pot deixar el penis sense sensibilitat o provocar una erecció més gran. Tot això són idees sense cap evidència científica. Així doncs, és bo masturbar-se abans del sexe? Un estudi publicat a The Medical News Today, ha arribat a la conclusió que tocar-se abans del sexe pot ser un joc divertit i molt estimulant en aquests moments previs a la relació amb una altra persona.


En el cas dels homes amb ejaculació precoç, pot ser molt beneficiós masturbar-se abans, ja que així alliberen energia sexual acumulada i després es poden centrar més en la relació amb l’altra persona.
De la mateixa manera, als homes que els costa més arribar a l’erecció i a l’orgasme, masturbar-se abans de tenir relacions amb algú altre, pot dificultar-los més tenir una segona erecció o orgasme.

Alhora també has de saber que en relacions heterosexuals cis sense preservatiu, que el noi s’hagi masturbat i ejaculat abans de tenir relacions, pot augmentar el risc d’embaràs. Els espermatozoides queden vius al penis durant hores. No marxen fins que el noi ha fet pipí uns quants cops i s’ha rentat bé. De totes maneres ja sabeu que SEMPRE S’HA D’UTILIZAR PRECAUCIONS, el condó és la millor opció!!!

Per a les noies, masturbar-se abans de tenir relacions sexuals les pot ajudar a reduir la tensió i augmentar el nivell d’excitació. De totes maneres els experts recomanen provar-ho per saber si realment a tu et va bé, ja que cada persona és un món i té unes necessitats sexuals diferents!

Participació
Nose
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 01:40
4   0
Soc noia i arribo al orgasme molt rapid, es normal??


Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 10:12
1   0
Siiii, la persona del comemtari d'☝️, ja ho ha dit, cada persona és un món, i ni t'has de sentir pitgor per arribar molt rápid, ni tampoc per arribar un pèl més tard. Cadascú és diferent, i ja està.
😂
Per Anònima el 25 de juliol de 2019 a les 22:45
2   0
Com es fa un consultori? Li he d’enviar x priv?

Question
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 22:06
16   1
L'altre dia em van estar fent dits una bona estona i m'agradava pero no vaig arrivar al orgasme ni em vaig correr, pot ser normal? Va estar com 15 minuts o mes

Totalment normal
Per Anònima el 26 de juliol de 2019 a les 00:26
1   0
Sí, és molt normal, cada persona és diferent, potser no estáves por exitada, o no prou relaxada. Però no pateixis; també majoritariament les dones triguen una miqueta més en arribar al climax. El millor consell és que estiguis relaxada.
Resposta
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 00:17
4   0
M'han fet dits més d'un noi i cap ha aconseguit que arribi al orgasme. També he de dir que només fent dits es molt dificil d'arribar-hi, proba estimulant el clitoris I dis-li a la persona com t'agrada mes
Dubte
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 14:20
5   1
Que es ejaculacio precoç?

Resposta
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 16:10
16   0
Arribes a l'orgasme molt ràpid sense haver pogut gaudir gaire temps del moment.