5 adolescents ens expliquen com va ser la seva primera vegada [VOL.9]

per Redacció , 28 de juliol de 2019 a les 12:45 |
Hi ha tantes experiències diferents com persones, per això quan moltes vegades ens pregunteu com serà la primera vegada i ens feu arribar els vostres dubtes i pors, al Consultori d'Adolescents.cat us donem alguns consells com prendre precaució i fer-ho amb la seguretat que tens ganes de fer-ho i sense la pressió de ningú.

Però més enllà d'aquests consells, no us podem explicar com serà la vostra primera vegada perquè tothom ho viu de maneres diferents i és un fet molt personal. El que sí que hem pensat que seria bona idea és tornar a preguntar a aquells usuaris del portal que ja han viscut l'experiència, com ho van viure i si ho volien compartir. Si ens ho voleu explicar ho podeu fer en l'enquesta de més avall. Us deixem amb unes quantes experiències que ens heu compartit: 

 




Versió sense playbuzz

Noia, 18 anys
El primer cop va ser amb el meu nòvio (ara ex). Al principi estava molt espantada, però després simplement amb el “calentón” i el fet que l'estimava doncs se’m va oblidar la por i tot. No mentiré, al principi em va fer una mica de mal, però després ja no. El meu consell és fer-ho quan us sentiu còmodes amb la persona amb la que voleu perdre la virginitat.

Noia, 19 anys
Tenia nòvio i portàvem uns 3 mesos però ens coneixíem des de feia 10 mesos. No és gaire, però des del primer moment vam agafar-nos molta confiança. Ell m’havia plantejat fer-ho alguna vegada però jo li vaig dir que no. L’última nit del viatge de fi de curs vaig dir que sí, em vaig veure preparada. Tot anava bé però no em vaig veure capaç. Vam estar una estona callats i al final em vaig sentir a punt i vaig veure que era la persona amb la que volia fer-ho per primera vegada. Ara encara seguim junts!

Noi, 15 anys
Em vaig esforçar moltíssim en plan per a que a ella li agradés. Ho vaig aconseguir després d'una rampa inclosa. Ella es pensa que m'ho vaig passar de p*ta mare però realment la que ho va passar bé era ella.

Noia, 16 anys
Una experiència horrible, no vaig arribar a l’orgasme ni vaig gaudir. No vaig sentir res! Ell no volia experimentar coses noves, només volia el missioner i que li fes sexe oral, però ell a mi res!!!

Noi, 15 anys
Va ser genial, vaig estar nerviós però la meva nòvia (com que no era la seva primera vegada) va ajudar-me molt amb el tema nervis i va ser genial tant per mi com per ella.
 
Participació
QUAN DEIXAR DE SER VERGE?
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 21:06
3   2
A ver, tinc 15 y l'oportunitat de perdre la virginitat. No em fa por y amb el noi tinc confi pero no se si als 15 es massa d'hora o que. No tinc cap presa pero em pica la curiositat. Ara be, QUINA CREIEU QUE ES L'EDAT IDEAL PER FOLLAR ?

Tranquila
Per Anonima el 29 de juliol de 2019 a les 21:40
2   0
Si estas segur que es ell, que li tens confiança, doncs endavan. No hi ha cap edat per perdre la virginitat, jo tinc 14 i tmb em pica molt la curiositat xd
Jsjssjs
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 16:30
6   1
Tio a mi amb prou feines mentra un tampax😂😂 Bua l'he provat un parell de vegades pero patint eeeh

La del primer petó
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 10:25
4   0
Pf jo estic igual, no vull semblar un peix tio. PD: sóc la de l'altre comentari del primer petó

help
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 04:23
1   2
ja ho he penjat en diferentes respòstes d'històries i agreïria que m'ajudessiu explicant-me que s'ha de fer per al primer pertò en plan lio. PD: prfa no sudeu esq estic super nerviosa

Que faig amb la llengua???
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 12:50
2   0
Pero q faig amb la llengua la moc o no com? Es q no vull q sembli una lavadora saps?
Per qui no sap com liar-se
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 11:39
1   0
Es molt fàcil, tant que no s'ha d'explicar. Primer no us heu de posar nervios@s, jo portava 5 mesos amb el meu nòvio quan ens vam liar per primera vegada (jo volia que fos tan especial que no trobava mai el moment) . I un dia, de cop, ens estàvem fent petits picos seguits i ell va obrir la boca i ja està, només has de juntar i moure la boca con obrint-la i tancant-la. Es, sobretot, qüestió de gustos i de caràcter. Hi ha gent que ho fa molt agressiu i qui et mulla tota la cara; així que tranquis, tot és pràctica i conèixer a l'altre persona. Consell, cuidado amb les dents que poden molestar a l'altre persona.
tranquila
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 11:15
2   0
es lu tipic q diuen pro t’has de deixar portar, estar tranquila i tu ves seguin a laltra persona i veuras com es mes facil del ke tu et penses, i tranquila ke jo tambe estava aixi i tampoc va ser un desastre pertan...
noies
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 01:44
3   0
una cosa a lhora de fer-ho les noies ke us depileu am cuchilla punxeu o algo? es ke no ho faig i no ho se, em sentiría avergonyida gracies!

Depilació
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 22:54
2   0
Jo em depilo amb cutxilla i creix ràpid el pèl. Però saps què? Que ho segueixo fent perque ara per ara la cera em fa mandra i molt de mal i si vols que et digui la veritat no tinc cap problema a l’hora de fer-ho. Fes el que vulguis fer i ja està
Primer petó 😳
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 23:43
2   0
Encara no m'he fet el primer petó, i tinc molta por de cagar-la (tinc 14 anys) la qüestió és que, se que em direu que em deixi portar, però esque no vull semblar un peix sabeu? Si m'aconsellessiu com fer-ho us ho agrairia. En plan com moure'm. Mercii ❤

Per la de liar se
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 15:38
1   1
Jo em vaig liar per primer cop amb 11 anys i a partit d aqui ho he fet molts cops (pero soc verge) L unic que has de fer es obrir la boca (tampoc molt) jo he sigut la primera vegada de molts i tots es liaven amb la boca poc oberta. Tinc 15 anus
Els del petons
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 14:31
1   0
El primer cop jo estava tope nerviosa però en veritat no es per tant has d'estar tranquil/a i deixarte portar, al principi intenta no ficar molt la llengua o despres al final si veus que va bé ja començes a ficar-la segurament que us doneu en algún momento cops amb les dents pero cap problema es normal!! Espero que us serveixi😚
Surt sol
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 13:47
1   0
Nais i naias no patiuuu, surt sol, es facil, deixet portar, mireu algun video d platano melon si voleu algun consell mes “profesional”, pero no foteu la llengua fins la campaneta i ja. Easy peasy lemon squeezy.
Jo tmp se com fer-ho
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 12:00
2   0
Jo tmp se com liarme mai ho he fet i crec q tinc por a cagarla algu ens ajuda?! Et surt sol??
Ajuda!
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 22:58
3   0
Mai m'he posat un tampó i quan ho vaig intentar fer amb un noi no m'entrava i em feia molt mal, i crec que el tampó tampoc m'entra... que haig de fer!?

jajajaa
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 12:22
5   0
em va passar el mateix pensava inclus que no tenia forat😂😂😂😂 amb una amiga que em va ajudar ho vam aconseguiir, el truc es posarlo mes horitzontal... no tan recte cap a dalt
Tampó
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 09:56
11   0
Jo crec que no et pots posar el tampó perquè no estàs relaxada i només estàs pensant en que no t’entra. A tothom li entra un tampó, tu no ets una excepció. Per aquest motiu relaxa’t molt (posa’t música si cal) i veuràs com si que entra 🙂
.
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 22:47
6   1
Com "notes" el calentón?😕😶😐

A ver
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 20:59
8   0
Doncs si ets noia ho notes perque tens una sencacio d'escalfor y pesigolles a la "cuca" y si ets tío doncs suposo que cuán la tens dura
Gent de Mataró
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 21:58
2   1
Paseu els intes

Laik
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 21:58
83   5
Laik si eres verge😂

...
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 13:32
139   1
Aquí hi ha gent que amb 15 anys que ja ho ha fet i jo amb 14 ni m'he liat...

Tens rao
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 21:35
2   0
Jo tambe tinc 14, i no me liat mai, les meves amigues em miren malamen sols xq elles san liat i jo no, avegadess em sento molt diferen x el fet de no haverme liat😢
Inesperat
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 13:05
2   0
Mireu tots els que dieuen que enno teniu 14 o 15 i mai us heu liat ni res no patigueu que quan menys us ho espereu passarà. Jo em vax liar per primera vegada a principis d'aquest any amb 14 i a dia d'avui estic a punt de feru amb el noi amb el qual estic i a principis d'any ni m'ho hagues imaginat. Conclusions, no us heu de senti presionats ni us conpareseu amb l'altra gent qe tot arriba!😘
Matádme
Per Anònima y eso el 29 de juliol de 2019 a les 03:46
9   1
Doncs jo que a l' Octubre compliré 19 i no he fet res (liar si, sexe no) 😅😑
Pr
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 01:25
21   0
Doncs jo amb 21 i no he fet mai res, ni cal petó ni res... Em Sento com si ningú mai m'estimarà...
Tranquiii
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 01:14
6   0
No problem jo fins fa 4 mesos ni un pico i amb questio de dos semanes va estar tot fet xDDDD
Estic pitjor
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 23:55
14   0
Jo igual, en tinc 15 i mai he fet ni un simple petó a ningú. El que passa és que em fa molta cosa, quan juguem a la botella mai puc fer 'picos' a la gent perquè em poso nerviosa i no em surt. Molt penós, però no sé com ho faré quan em vulgui liar... Consells?
X3
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 23:34
8   0
Pero nhi tinc 17 i no mhe ni liat. aixi que no us preocupeu.
x3
Per Anònim el 28 de juliol de 2019 a les 23:27
9   0
Però tinc 16
X3