Vols anar a veure el Barça a meitat de preu? T'expliquem com fer-ho!

per Redacció , 25 de juliol de 2019 a les 14:29 |
Us agrada el futbol? Voleu anar a veure un partit del Barça aquest estiu? Doncs gràcies al Carnet Jove us pot sortir més barat. I és que amb les seves promocions, les entrades del Trofeu Joan Gamper us sortiran a meitat de preu.

I quin dia es juga? El partit es juga el 4 d'agost al Camp Nou.


Contra qui juga el Barça? Els blaugranes es diputaran el torneig amb l'Arsenal.

A més a més, si aneu al Camp Nou abans de partit, podreu gaudir de les activitats i actuacions musicals que ha programat el Barça per a tots els espectadors.

Si voleu comprar entrades amb un 50% de descompte, l'únic que heu de fer és anar a la web del Barça i introduir el codi promocional FCBCARNETJOVE.
Per tal de podeu gaudir d'aquesta promoció, cal que sigueu titulars del Carnet Jove. 

Arxivat a:
CARNET JOVE, Barça, Arsenal
Participació
Jo vull
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 13:25
0   0
Però del femení

Pregunta per la redacció
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 00:21
0   0
És només per aquest partit? Si és aixís animo a que hu feu amb tots els partits que es jugi al Camp Nou o si menys no a algun més

El codig no funciona
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 20:24
0   0
Siusplau, vull comprar i el codig em diu que no és vàlid

visibilitat al futbol femení
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 20:03
10   2
Podrieu visibilitzar el futbol femení sisplau

Resposta fútbol femeni entrades
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 15:39
0   0
Es normal, l'expectacio que porta el fútbol masculi es barbaro. En cambi el fútbol femeni en esta infravalorat sempre es normal els preus de les entrades
Femení
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 01:35
1   0
Si sisplau, les q juguem a futbol femení som infravalorades sense cap motiu😒 A més molt q promocione entrades x Barça masculí però també ho hauríeu de fer pel femení, les del masculí són carisimes i en canvi les del femení valen 50 cèntims, AIXÒ ÉS INDIGNANT
No funciona!!!
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 19:36
0   0
No em funciona el codi algu m'ajuda?

-
Per Anònim el 25 de juliol de 2019 a les 16:21
22   3
Pels redactors Podrieu fer més articles de fútbol ??

Si sisplaaau
Per Anònima el 25 de juliol de 2019 a les 16:54
15   1
També hi ha gent que li agrada el futbol i estaria bé de tan en tan fer-na algun ja que tan O T també cansa i més si no t'agrada