JO MAI MAI Coses que tots fem quan anem de colònies

per Redacció, 26 de juliol de 2019 a les 12:09 |
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.

 
Arxivat a:
OCI, amics, jo mai mai
Participació
més coses extranyes de les colonies
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 10:23
10   0
pos jo una vegada de colonies quan tornava de la dutxa amb les amigues ens feia mol pal anar a lhabitacio amb la tovallola i dspres deixarla estesa a fora i pos vem deixar la tovallola estesa i ens vem pirar corrents despullades cap a l'habitació i ens va veure tota l'habitació dels nens i no ens van fer casi bronca tio

A totes xd
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 08:42
7   0
He begut a totes lol

Mai he anat de colonies
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 01:31
6   18
🤷‍♀️

Impossible
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 00:20
50   2
Com hi ha gent que no té problemes per a plegar el sac? Sou èssers superiors o k?

jo era la tipica que plegava el sac de tothom
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 20:44
7   1
hi ha gent de cau, com jo que de ben petits que anem amb sac i quan vas de colonies, com que ja n'has apres i ho tens per mà ja en saps
Increibe
Per Anònima el 27 de juliol de 2019 a les 14:44
10   0
La gent que no ha tingut mai cap problema per plegar el sac de dormir es pot considerar que es un déu en forma de mortal
Literal
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 13:10
13   0
Jo m'estressava moltissim
Vk
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 23:15
1   1
Holii

Help please
Per Anònima el 26 de juliol de 2019 a les 18:28
31   4
Se que no ve a compte ni res de res pero com es dona un primer peto en plan lío ?

casualitat
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 15:00
11   0
us imagineu que algú que tha ajudat es la persona a la qui li vols fer el peto i surt be gracies a ell@? jaajaja que crazy
Per la del primer peto x lio
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 00:19
3   0
Doncs simplement deixa't emportar, t'apropes a aquella persona i ja veuràs que o sorgirà sol o us riureu junts, depèn de si teniu experiència o no
Tranqui
Per Anònim el 27 de juliol de 2019 a les 00:01
5   0
Se que segurament és el que et diu tothom però realment surt sol, osigui no hi ha cap manera de com fer-ho, tampoc li vagis a menjar tota la boca pq pot ser una mica desagradable. Comença suau (deixa't portar) i la cosa ja anirà a mes. Espero haver-te ajudat!!
Ni idea
Per Anònima el 26 de juliol de 2019 a les 23:41
5   0
Jo hem feia la mateixa pregunta que tu i al final simplement has de deixar els nervis atras i anar començant poc a poc fins on volgueseu arribar. Pareix mes dificil o extrany del que en realitat es Anims per si es la teva primera vegada !
Y más jajajajajajajja
Per Jaajajajjajaja el 26 de juliol de 2019 a les 23:39
0   2
Jajajajajaja......... en fin......
la del 1er peto
Per Anònimaaa el 26 de juliol de 2019 a les 23:27
4   0
Això va fluint, vull dir, és una cosa que surt per si sola. No t'has d'amoinar per aquest tema. 🙆‍♀️❤ Jo et diria que comencessis amb picos i al final lio (petons amb llengua) 🤷‍♀️
per el/la del peto
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 23:17
7   0
jo sempre em preguntava el mateix i nose surgeix ... pero buenu es com ibrir i tancar la boca nse si m explico be
heyy
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 23:13
4   1
Doncs no estiguis molt nervios@. Sortirà normal. Sé què es lo tipic però deixa't emportar de veritat. Tú comença enplan fent-li un petó amb la part d'abaix/d'adalt de l'altre persona i ja veuràs com després et deixareu emportar l'un per l'altre i sortirà bé Pd: Molta sort i espero haverte ajudat encara què sigui per text jaja
Lio
Per Anònim el 26 de juliol de 2019 a les 22:05
10   0
Doncs la veritat es que nomes thas de deixar portar porque realmente ningú sap donar el seu primer pero pero has d'intentar no ficar la llengua desde el principi i si ell/a comença doncs tu la fiques, y no pasa res si us duneu amb les dents porque siempre sol pasar jeje segur que anira super bé!!😚
es raro
Per Anònimq el 26 de juliol de 2019 a les 18:13
12   21
no he vegut en cap

A