Així és la noia capaç de transformar-se en qui vulgui

per Adolescents.cat, 29 de juliol de 2019 a les 09:57 |
T'imagines poder-te convertir en els teus personatges preferits per unes hores? Aquesta noia pot!

Es diu Alyson Thabbita i és una de les cracs del cosplay (l'art de poder-se assemblar a una altra persona a través de disfresses, accessoris i maquillatge). Per ella va començar sent una afició, però ho fa tant bé que es dedica això professionalment des del 2014!

Aquests són alguns dels personatges en els que s'ha convertit. Quin t'agrada més?

 
 
Participació
La de Eleven
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 21:18
15   0
La de Eleven ha quedat fatal tu😂😅

😂😂
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 19:08
6   7
No es capaçitat, es temps lliure!!

No ehh
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 08:47
0   0
Ja et fic jo que per molt temps q em donis no em transformo en ningú, de fet ni jo ni la majoria ens donis el maquillatge i roba que ens donis
David bowie
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 16:58
3   11
No ho ha aconseguit ja que david bowie tenia els ulls de dos colors diferents

Waaw
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 16:34
37   1
La noia aquesta té talent. I jo ni tan sols se posar-me d'ombra d ulls sense que sembli que tingui un ull morat

Jajajaj
Per Anònima el 29 de juliol de 2019 a les 15:03
26   42
Bueno prefereixo saber fer altres coses abans que saber-me “”transformar”” amb el q vulgui🤦🏻‍♀️Vaia tonteria

.
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 20:14
2   5
Estic totalment d'acord, ja que, de què et serveix això a la vida?
.
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 15:31
21   4
averem si follem ehh rabios@
🤷