TEST Ets més YIN o YANG?

per Adolescents.cat , 30 de juliol de 2019 a les 11:28 |
El Yin i el Yang són dos conceptes del Taoisme que representen la dualitat que hi ha dintre de totes les persones. El Yin fa referència a la llum, la tranquil·litat, l'autocontrol, la terra, la naturalesa... El Yang es refereix a la foscor, l'energia, la impulsivitat, les ganes de fer coses, el caos... El Yin és una energia més femenina i el Yang una energia més masculina. Tots tenim les dues energies, però n'hi ha una de les dues que sempre ens sol regir més.

I tu, ets més YIN o més YANG?

 
 
Arxivat a:
TESTS, yang, personalitat, yin, test
Participació
;
Per : el 14 d'agost de 2019 a les 18:56
0   0
em costa moltissim contestar jajajaja japones o mexicà... perdoni? ELS DOS!

el ying
Per anonima sorpresa el 3 d'agost de 2019 a les 10:51
2   0
Ets un tipus de persona més relaxada i introvertida. Creus en el poder de l'harmonia, la consciència i deixes fluir les coses. Ets un/a amant de la vida més que un/a lluitador/a!, qui mes? PD: nou disseny de la pagina y mes ordenats els articles

Ets el YIN
Per Anònima el 1 d'agost de 2019 a les 17:43
0   0
Ets un tipus de persona més relaxada i introvertida. Creus en el poder de l'harmonia, la consciència i deixes fluir les coses. Ets un/a amant de la vida més que un/a lluitador/a!

m'encanta
Per Anònima el 30 de juliol de 2019 a les 18:11
9   1
he posat extrovertida i em surt: YIN, ets nsq i introvertida i jo valee😂

Avera
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 14:26
2   4
La cultura japonesa parla de la relació entre el ying i el yang que son les forces que mouen l'univers. Una persona no és ni ying ni yang. És una persona complexa amb barrrja de ying i de yang

Va per tu!
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 16:27
4   0
No va a males eh però ho ha dit al principi que totes les persones tenim tant com el yin com el yang però que sempre hi ha una part de la qual acostumem a tenir mes o ns com explicar-ho ns si m’entendras Chauu un kiss❤️
Mmmm
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 13:31
31   2
He posat que soc extrovertida i al resultat hem posa ets introvertida i relaxada.... mmm no quadra

El mateix
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 23:21
1   0
Mha passat exactament el mateix
Ñe
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 15:45
3   3
Jo no sé que vol dir extrovertida o introvertida
Pelis
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 13:09
10   11
Quina merda de pelis són aquestes d’amor? XD M’esperava Titanic o el Diari de Noa, no crepúsculo com si contés com a peli.

Pelis
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 13:08
31   17
Quina merda de pelis són aquestes d’amor? XD M’esperava Titanic o el Diari de Noa, no crepúsculo com si contés com a peli.

Rallada total
Per Anònima el 30 de juliol de 2019 a les 12:41
6   2
No sem decarrega el test i sem queda la pagina oberta a algu mes li passa xd

Revés
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 12:23
4   9
He buscar per internet, a diferents llocs i em surt que el que heu posat està al revés, potser m'equivoco però pel que he trobat, el yin és la part femenina, "fosca i freda" i el yang és la part masculina, que representa la llum.

Tot perf
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 12:47
8   2
Nono ja ho han posat bé que ho he buscat jo també perquè no estava segura i està bé
Yang
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 12:19
31   2
Jo son Yang

enquesta
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 11:59
360   313
només per curiositat: els del YIN doneu like i els del Yang dislike. (Jo soc Yang)

El Yang
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 11:55
78   4
i voslatres?

Uyu