Així és el primer filtre d'Instagram per als pits, el faràs servir?

per Adolescents.cat, 2 de setembre de 2019 a les 08:13 |
Instagram té moltíssims filtres per a divertir-se a l’hora de fer stories. L’APP et detecta la cara, t’aplica el filtre i tu t’hi distreus durant hores! Doncs bé, el que sembla una tonteria per passar l’estona, pot ser molt més que això!



L’artista Miranda Makaroff i la famosa marca Desigual han unit forces per crear el primer filtre per a pits i així evitar la censura que aplica Instagram als mugrons femenins!

En realitat han creat tres filtres diferents: un amb rajos de l’arc de sant martí; un altre amb flors i l’últim amb cares de l’artista creadora, Miranda Makaroff.
 


Aquesta artista és coneguda per ser ferma defensora del cos femení i del moviment “Free de Niple”. Sap perfectament què és que Instagram censuri publicacions per mostrar els seus pits. Però a ella li sobra originalitat i creativitat, és per això que quan Instagram va donar la possibilitat a les marques de crear filtres propis per als seus usuaris, ella es va unir amb Desigual per crear aquests filtres anomenats Freedom.

Què et sembla la idea?

 
 

 
Participació
Per l'anonimaaaaa de 23:50
Per Anònima el 3 de setembre de 2019 a les 11:21
24   1
Jo he votat que és absurd pq és absurd haver de censurar els mugrons

Si pero no
Per Anonimmm el 3 de setembre de 2019 a les 05:20
49   0
Idk men, no entenc q canvia, segueixes sense poder penjar una foto ensenyant el mugro, no? Mola el filtre i eso no dic q no, pro lo q hem d'aconseguir es q poguem penjar fotos on surti el mugro sense sencura!!!

Jo no penso igual
Per Anonima el 3 de setembre de 2019 a les 01:33
0   1
Jo no penso igual que tu. Opino el contrari.

En contra
Per Noia el 3 de setembre de 2019 a les 01:14
25   1
No entenc perque s'han de sencurar els mugrons femenins i els masculins no, crec que amb aquests filtres el que fas es recolzar la censura dels mugrons femenins, magradaria que comencesim a canviar, gràcies

Eem una coseeta
Per Holii el 3 de setembre de 2019 a les 00:19
22   2
Em sembla molt be la causa. Realment penso que s’han de visibilitzar els mugrons femenins etc etc etc, però, si l’objectiu es visibilitzar els mugrons, pk el filtre els tapa?🤷🏽‍♀️

No
Per Rosadefoc el 2 de setembre de 2019 a les 23:25
10   0
No ho trobo gens util, es relentitzar la lluita contra la censura dels pits femenins

Per la gent que ha votat que es absurd
Per Anonimaaaaa el 2 de setembre de 2019 a les 23:05
3   5
Perquè creieu que és absurd? Vull saber els vostres arguments, no us diré que són arguments de merda (que possiblement és el que penso) però els vull saber, i vull que els compartiu per saber el vostre punt de vista

Dhudud
Per Dndjdjudkd el 2 de setembre de 2019 a les 22:44
7   1
Jo ho trobo molt malament. Penso q penjar mugrons no hauria de generar tanta polèmica, b q els tius ho poden fer no?

bueno
Per bueno el 2 de setembre de 2019 a les 22:32
10   0
no creieu que seria mes facil que no censuressin els mogrons i ja esta?

Tdr
Per Anònima el 2 de setembre de 2019 a les 22:28
0   0
Hola, podrieu respondre les preguntes del meu tdr, em farieu un gran favor. Gràcies! https://docs.google.com/forms/d/14ee2F28vafbbJtoyq8Ruxgpqbk0PipHQqarh1saFvdg/edit?usp=drivesdk&chromeless=1

S'han de normalitzar!
Per Anonima el 2 de setembre de 2019 a les 22:27
5   0
Jo penso q en comptes d'això el q podria fer Instagram es normalitzar els mugrons femenins per a q la gent comences a veure q son NORMALS

Trist amb la vida
Per Decepcionatamateix el 2 de setembre de 2019 a les 22:16
4   6
Jo soc un noi que defensa molt a les noies i al feminisme i aixo, ho soc mes que bastantes noies que conec, i aixo ho trobo genial pero tambe magradaria que fiquessiu mes publicacions destinades als nois o als dos generes perque per exemple ara mateix en aquesta publicacio no em sento gens identificat ya que no soc cap noia i crec que magradaria molt mes si ho fos

Mencanten aquestes idees!
Per Anonima el 2 de setembre de 2019 a les 08:54
63   8
ho trobo genial! no ens hauriem d’avargonyir del nostre cos i aquesta pot ser una niva forma perque els pits deixin de ser un tema tabu al qual s’hagi de tapar per no ensenyar gran iniciativa! algu mes pens igual?