Aquest és el pentinat de moda que et voldràs fer abans que acabi l'estiu

per Adolescents.cat, 2 de setembre de 2019 a les 09:03 |
Les germanes Kardashian són conegudes arreu del món i sovint marquen tendència. Fa pocs dies Kendall Jenner va compartir un stories en la que lluïa un nou pentinat que ha enamorat a moltíssima gent i que promet ser molt sol·licitat a les perruqueries: les trenes africanes.

 

El millor d'aquestes trenes és que es poden dur de mil maneres diferents: a tot el cap, amb colors, només mig cap, només tres trenes soltes... i un llarg etcètera.

Nosaltres hem buscat uns quants "looks" amb trenes africanes i volem saber quins us agraden més! Us ho faríeu?

 
 

 
Participació
Apropiació cultural
Per Ahàà el 4 de setembre de 2019 a les 03:06
2   0
Nova tendència???? Wtf... Si al menys dediquessiu una mica de temps en informar a la gent sobre la procedència d'aquest pentinat... Hi ha moltes escoles arreu del món que prohibeixen que la gent vagi amb trenes o rastes pq creuen q es brut i lleig, que el cabell afro es lleig. Ho porta una persona blanca i rica i hostres, quina sorpresa, ara es tendència, ha descobert la sopa d'all. Venga ya. Si no volem ser opresorxs el minim que podem fer es informar-nos i respectar.

Moda?
Per Anonima el 3 de setembre de 2019 a les 12:30
6   0
Enserio me esteu dient que pq la Kendall porti unes trenes que tothom s'ha fet de petita a la platja ja és moda? Una cosa és seguir als influencers i l'altra és pensar que tot el que fan és moda. Que si el posat de tal persona, el pentinat, la samarreta... Això ja comença a ser malaltís, la Kendall en altres coses pot ser la pionera de la moda però en aquest cas no li trobo el sentit a aquest article la veritat.

Waaw
Per Anonima el 2 de setembre de 2019 a les 22:28
7   0
Jajaj jo me les feia cada any desde petita aquest any no me les he fet

.....
Per Uejenekwk el 2 de setembre de 2019 a les 22:17
4   3
2019 es el año en el que el mundo se ofende por un peinado. Las trenzas son de todas las culturas. Queréis ser tan políticamente correctos que sois patéticos. Lo siguiente será odiar a la gente blanca por algo que sus antepasados han hecho y no los actuales, a no espera, que ya pasa.

Ejem no
Per Ejem no el 2 de setembre de 2019 a les 22:14
0   0
Jo no me les voldré fer abans de que acabi l'estiu perquè em semblen horribles, només se salven les q porta la de mamma mia

Dais pena
Per Holaaaa el 2 de setembre de 2019 a les 22:14
0   4
La gente que dice que es apropiación cultural: 🤡

Em...
Per Anònim el 2 de setembre de 2019 a les 22:00
2   0
El millor de tot és quan te les treus que quedes mig calva XDDD

Enseio!
Per Anonim@ el 2 de setembre de 2019 a les 19:40
4   1
Enserio jo mr les vaig fer ahir de color blaui ara es posen de moda, k guay

Tmb
Per Ajfifksic el 2 de setembre de 2019 a les 17:00
29   4
Pq?? Pq semore posei nomes coses de ties en plan quan son modes i coses d aquestes els tios tmb ens agrada la moda, us ho heu plantejat?

Tdr
Per Anonima el 2 de setembre de 2019 a les 15:16
0   3
Hola, em podrieu respondre les preguntes del meu tdr, em farieu un gran favor. Gràcies! https://docs.google.com/forms/d/14ee2F28vafbbJtoyq8Ruxgpqbk0PipHQqarh1saFvdg/edit?usp=drivesdk&chromeless=1

Quin estrés xdd
Per Femisnista ahah el 2 de setembre de 2019 a les 14:58
29   5
Emmmm estic una mica fins el cony de que per parlar de tema de moda només poseu fotos de ties I mean estem al puto 2019

fàstig
Per k el 2 de setembre de 2019 a les 14:48
60   6
em sembla molt malament que ara es vulgui posar de moda aquest pentinat quan moltíssimes persones de cultura africana fa segles que els porten. fàstig de pensar que nomes es posen de moda perque persones blanques s'han decidit de fer aquest pentinat. el WHITE PRIVILEGE existeix, tan si us agrada com si no

wtffff
Per anonima el 2 de setembre de 2019 a les 11:43
22   14
la kendall ha estat molt criticada per portar aquestes trenes ja que es considera cultural appropiation. No shaurien de poder portar per fer el pentinat més "cool" mentre a molts llocs es segueixen considerant (si les porten les persones de pell negra) vulgars o ghetto i les persones són acomiadades. Ho trobo una falta de respecte

What?
Per anonima el 2 de setembre de 2019 a les 09:19
74   0
Jo cada estiu em faig les trenes com la shakira pero 4 o 5 i mes petites des de fa anys... no és moda ara. Que s´'ho fagin les "celebrities" no vol dir que no ha estat moda abans.