7 sèries noves per començar aquest setembre

per Victor Rodrigo, 3 de setembre de 2019 a les 10:41 |
El setembre és sinònim d'emocions enfrontades, el retorn a les classes, a la feina o simplement a deixar enrere un gran estiu. No tot són males notícies: les plataformes de contingut en streaming no descansen mai. Netflix, HBO, Amazon Prime, Filmin, Movistar... totes elles tornen carregades de noves temporades i de sèries d'estrena per aquest setembre. Us portem les novetats més destacades:



 



 
Participació
😱
Per Anònima el 4 de setembre de 2019 a les 07:50
0   0
Ben Platt!!!!!!!!!!!!!!!!! Tots a tope amb T'he politician!!!

Que bé
Per La mes otaku el 4 de setembre de 2019 a les 00:44
1   0
Qué bo probar otakus!!! Visca l'anime cony

VIVA
Per Hdjdj el 3 de setembre de 2019 a les 22:35
1   0
JO SERÉ EL REI DELS PIRATESSS

merda merda, el que s' en diu merda...
Per anonima otaku el 3 de setembre de 2019 a les 18:38
4   0
tampoc es que ho sigui jejeje je, jo soc otaku i una bona serie recomano es one piece, enganxa desde el primer moment i a mes ensenya coses importants com el valor dels germans i l' amistad i que mai ens hem de rendir si realment volem fer realitat un sonmi

Emm...
Per boja per dormir el 3 de setembre de 2019 a les 15:00
8   0
Més xorres no, oi?

Una Cosa
Per . el 3 de setembre de 2019 a les 14:18
21   1
De q cony em serveix noves temporades si ara comensarant els deures, tardes de estudi.... A mi això només em serveix per suspendre 😅🤷

A veure nois
Per Otaku de merda el 3 de setembre de 2019 a les 12:46
7   22
Com bona otaku us recomano que no miereu aquestes merdes. Si voleu un bon drama mireu un puto anime que son la ostia.

Informe als fans de 13RW
Per Obsessionada de 13RW el 3 de setembre de 2019 a les 12:19
18   7
Suposo q ja haureu vist la tercera temporada q es fa estrenar el 23 d'agost.... Doncs d'aquí un any estrenen la 4rta i ultimaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!