TEST Tens intel·ligència romàntica?

per Adolescents.cat, 3 de setembre de 2019 a les 10:34 |
Si tenir relacions d'amistat a vegades ja és complicat, com no ho han de ser les de parella? A vegades ens pensem que ho fem tot bé en una relació, però no sempre és així. És important prendre consciència dels nostres comportaments cap a l'altra persona per tal de millorar i tenir relacions saludables.

Fes aquest test per comprovar si tens intel·ligència romàntica!



 
 

 
Participació
raó
Per gf el 6 de setembre de 2019 a les 15:12
0   0
TOtalment d'acord amb el comentari de sobre

Crec que hem anat al s.XIX per un moment
Per virgin el 4 de setembre de 2019 a les 16:40
17   1
"Es millor aguantar una cosa que crear una baralla" Wow, aquí heu relliscat adolescents.cat. O ha estat una equivocació o realment ens heu deixat veure moltes coses als lectors... 1. Poseu com a correcte que el més important és la comunicació i després ens diueu que és millor aguantar-se una cosa per tal de no crear baralla. Tot plegat bastant conservador. Pot crear confusions, i tenint un públic tant gran i què comprén majoritariament pre-adolescents i adolescents que estan ara descobrint el món sexual i les relacions , trobo que és un test que hauria de ser eliminat o arreglat quan abans possible.

Emm... NO!
Per Boja pe(r tu)ls llibres el 3 de setembre de 2019 a les 14:57
28   0
Vosaltres sabeu què vol dir tenir habilitats socials? Ja ho dic jo, NO! A més és que ni de casualitat. Tenir habilitats socials vol dir, entre d'altres, poder dir tot el que una persona pensa correctament. Doncs bé, posem el cas, jo estic passant un dia una mica estrany, no em sento bé amb mi mateixa i vull lligar amb altres nois que no són la meva parella, això només un dia, però sé que si li explico, encara que sigui bé, ell s'enfadarà. Què he de fer llavors, callar-m'ho? Home, doncs no. Si et fixes amb altres nois i això et preocupa, li has de dir a la teva parella, encara que ell s'enfadi, ho has de fer. Però segons vosaltres no, ni que hagi sigui infidel i això em porti pel camí de l'amargura... En fi, fatal nois, FATAL!!!!!

🤔🤔
Per 🤔🤔 el 3 de setembre de 2019 a les 14:55
9   0
El test les fet dues vegades i aquell de comentar amb la teva parella tant si toques un com l'altre et posa malament per tant és impossible fer 9/9

Mandrils
Per One Piece en Català el 3 de setembre de 2019 a les 13:44
78   2
Què és aquest cagarro de test

Totalment d'acord!!
Per Anònima el 3 de setembre de 2019 a les 12:37
182   5
Crec que algunes respostes no són del tot correctes...

Totalment
Per Yass el 3 de setembre de 2019 a les 12:34
23   0
Penso el mateix

D'acord
Per Anonim0789 el 3 de setembre de 2019 a les 12:26
43   0
Totalment d'acord jo tambe crec que esta malament.

Latevamareenvinagre
Per Totalment dacord el 3 de setembre de 2019 a les 12:24
35   0
Sq son les 2ues uniques q he fallat. I tampoc estic dacord

Ni de conya