WhatsApp es renova i afegeix aquestes opcions

per Redacció, 3 de setembre de 2019 a les 11:30 |
Ja fa més d'un any que van aparèixer els "memojis", stickers personalitzats als quals podem donar una aparença similar a la nostra. Doncs bé, finalment WhatsApp he decidit fer el pas i incloure aquestes peculiars emoticones a l'app de missatgeria.



Així doncs, els usuaris ja no hauran d'importar els memojis que hagin creat des de la seva galeria d'imatges, sinó que els apareixeran directament a l'app, a la mateixa secció que les emoticones.
 

Aquesta però, no és l'única novetat que arribarà a WhatsApp d'aquí poc. La plataforma també inclourà el famós efecte Boomerang d'Instagram: permetrà realitzar vídeos en bucle i compartir-los amb els teus contactes.

Resultado de imagen de boomerang instagram gif


A més a més, també es preveu que aquest setembre l'app posi en funcionament el bloqueig per empremta dactilar. Aquesta funció verificarà la identitat de l'usuari quan vulgui accedir a WhatsApp i evitarà, per tant, que les persones que no siguin propietàries del compte llegeixin les converses sense permís o enviïn continguts.

Arxivat a:
ACTUALITAT, WhatsApp
Participació
Memojis
Per Algú el 4 de setembre de 2019 a les 11:47
0   0
Els memojis només estan a l’iphone X en endavant però amb l’ios 13 estaran a tots

Que fa
Per Que fa el 4 de setembre de 2019 a les 11:14
1   0
Que fa el mode nocturn?

Hola
Per Holaaaaaaaaaa el 3 de setembre de 2019 a les 21:41
8   2
I perquè jo no en tinc?

.
Per . el 3 de setembre de 2019 a les 17:05
2   0
No

Massa bro
Per Beo el 3 de setembre de 2019 a les 15:46
4   1
Depressio total

l’emprenta d’actilar
Per heyheyheyhey el 3 de setembre de 2019 a les 15:37
37   24
ja fa molt que esta a whatsapp lo de l’emprenta d’actilar i tambe el bloqueig per face id. aviam si ho actualitzeu

Bueeeno
Per . el 3 de setembre de 2019 a les 15:30
67   1
Jo encara espero el mode nocturn

Real?
Per Patatabullida el 3 de setembre de 2019 a les 15:30
36   3
És real o no perquè gaireb tot el que digueu sobre canvis de whatsapp no canvia, com per exemple lu dels 16 anys.

.
Per Anònima el 3 de setembre de 2019 a les 15:23
23   2
Guai però sempre hi haurà alguna marca de mòbil que pugui fer això més abans que d'altres

.
Per Jujji el 3 de setembre de 2019 a les 15:22
83   6
No esteu deprimits per la vuelta al cole?

Tdr
Per Anònima el 3 de setembre de 2019 a les 15:17
7   4
Hola, em podrieu respondre les preguntes del meu tdr, em farieu un gran favor. Gràcies! https://docs.google.com/forms/d/14ee2F28vafbbJtoyq8Ruxgpqbk0PipHQqarh1saFvdg/edit?usp=drivesdk&chromeless=1

Pregunta
Per Chum el 3 de setembre de 2019 a les 15:13
24   0
Els memojis seràn només X iPhone X O X tots els modes?!?

Lo de la huella
Per Ei el 3 de setembre de 2019 a les 14:41
17   9
Lo de la huella dactilar ja estava desde fa temps almenys amb els iphones