Aquesta és la nova tècnica estètica que s'està posant de moda, què en penses?

per Adolescents.cat, 4 de setembre de 2019 a les 10:01 |
Des de fa uns anys els tatuatges han traspassat fronteres. Cada cop més gent decideix fer-se tatuatges a la cara per estalviar-se minuts de maquillatge cada matí o per veure’s millor. Un dels tatuatges més fets a la cara és el de les celles (micro-blading) i el de la línia superior dels ulls (estil eyeliner).



Doncs bé, ara també s’ha inventat una tècnica per tatuar-se els llavis, una de les parts de la cara que més crida l’atenció de molta gent. De fet, molta gent es pinta els llavis per ressaltar-los i donar un toc de color a la cara.

La nova tècnica es diu “Lip Blushing” o “Lip tint tattooing” i es tracta de tatuar els llavis donant-los un to més rosa i il·luminat de forma semipermanent, que permet un resultat més natural. S’utilitzen tons naturals de pigment orgànic i es barregen per utilitzar el color desitjat, després s’apliquen a la màquina de tatuatge cosmètic.

Aquesta tècnica no només ressalta el color dels llavis, sinó que els dona més forma i crea sensació de més volum gràcies a la pigmentació. També pot servir per equilibrar-los en cas d’asimetria o donar-los més gruix si es tenen molt fins.

És un tatuatge que s’ha d’anar retocant cada cert temps, entre un i dos mesos, ja que es va perdent i no n’hi ha prou amb una sessió. Aquí pots veure l'abans i el després:

 


Què et sembla, t’ho faries?

 
 

 
Arxivat a:
CINEMA I TV
Participació
Hola
Per Guai el 5 de setembre de 2019 a les 03:19
1   0
Per aixo, si estem lliutant perque cada un sigui com vulgui, doncs qui es vulgui fer aixo als llavis que ho fagi, igual que qui es vulgui operar o el que sigui. Per aixo no vol dir que sigui millor o pitjor persona...

emmm
Per anònima el 5 de setembre de 2019 a les 00:24
2   0
escolta, estic llegint uns quants comentaris dient que ho trobo una tonteries no se que i que vols que et digui la veritat cadascú es con es i si es vol fer la cosa aquesta que se la faci nen i a més a més hi ha gent que es guanya la vida amb això tio ma mare per exemple i ara vas tu i et poses a dir que es una tonteria pues pa tonteria tu cara que la gente haga lo que le salga d’en los huevos lko

Resposta
Per Eii el 4 de setembre de 2019 a les 23:32
1   0
Pues jo penso que dient això estas donant un mal exemple, perquè la perfecció no existeix. Crec que tohom hauria de ser lliure de poder decorar se i fer amb el seu cos el que vulgui i si una persona li agrada més veure's així no se qui problema li trobes. Algunes persones es pinten el cabell i unes altres els llavis.

totalment, primer comentari
Per anonima el 4 de setembre de 2019 a les 19:37
1   0
resposta al primer comentari, es veritat a mes tampoc estsan malament aquets llavis, hi ha coses mes importants a gastar-se els diners

m' agrada pero no m' ho faria
Per anonima rareta el 4 de setembre de 2019 a les 18:22
9   0
no necesito ampliar-me els llavis, pa que?

Lamentable
Per Anonima el 4 de setembre de 2019 a les 18:14
9   3
Estem lluitant perquè cadascú sigui com vulgui i ara em posen aixo per perfeccionar els llabis vinga home

??
Per arriba españa el 4 de setembre de 2019 a les 15:41
7   4
osea la gente está malita de la cabeza

M’agrada pero no ejejejejeje
Per Anònima INDEPE ❤️ el 4 de setembre de 2019 a les 13:45
23   2
M’agrada a les primeres dos primeres fotos pero a la tercera no 🤯 . I a sobre cada mes anar ho trobo una mica exessiu🙄 Jo no m’ho faria, pero respecto a la gent que s’ho ha fet o s’ho vol fer pk tpc es res de l’altre món❤️

K
Per I el 4 de setembre de 2019 a les 13:36
24   1
Qui sóc jo x opinar i criticar sobre com vesteix, com es maquilla o fa el que vol amb la estètica. Q cadascú faci el q vulgui.

Iaia
Per Anònim el 4 de setembre de 2019 a les 12:46
19   2
La meva iaia s'ho va fer l'any passat

Que lleig