Així són les cases d'aquests 8 coneguts influencers

per Adolescents.cat, 4 de setembre de 2019 a les 11:31 |
Segurament t'has empassat varis vídeos estil "house tour" d'influencers ensenyant casa seva. La veritat és que és molt entretingut, però el millor és que també ens pot donar idees per a la nostra habitació i altres espais de casa.



Avui hem fet un recull de les cases de 8 influencers molt coneguts i conegudes!

 
 

 
Participació
xaval
Per emmmm el 5 de setembre de 2019 a les 12:19
1   0
aques mon es publicitat i com mes seguidors tens mes produeixes i atraus a marcas per fer colaboracions

joder
Per anònima el 5 de setembre de 2019 a les 00:28
5   1
joder tio aquests pavos estan forrats i quan volen algo se la compren mentre que algunes persones estan al carrer i ara ve el típic que diu que si jo faig algo doncs si tio als meus pares els hi va tocar un premi petit de la loteria d’uns 8.000€ i s’ho vam donar tot a les ong

Xd
Per Anònima el 4 de setembre de 2019 a les 21:42
1   1
Perquè són rics XDDD

per el/la que diu pq tenen tanta roba
Per Anonimaa el 4 de setembre de 2019 a les 20:36
9   0
Doncs pq estan forrats i quan volen una cosa se la compren sense cap problema

K
Per Tttttt el 4 de setembre de 2019 a les 17:29
3   4
Molta poca personalitat tenen aquestes decoracions.

Hola??
Per Jjjjjjjjj el 4 de setembre de 2019 a les 16:40
13   0
Com és que tots tenen tantes sabates i tanta roba??!

Molt sentit no te
Per hola bon dia el 4 de setembre de 2019 a les 16:00
51   1
Em fa molta ràbia quan dieu: "així son les cases d'aquests 8 famosos " i després foteu els vídeos. Molta gent entra perquè es pensen que hi han fotos.