Així és la peça de roba més polèmica de la nova temporada

per Redacció , 4 de setembre de 2019 a les 11:42 |
Aquesta setmana Zara s'ha tornat a convertir en el centre de les crítiques. Després del polèmic fitxatge de Jill Kortleve com a model de talles grans –utilitza una 40/42-, ara la marca ha fet indignar altre cop els clients amb algunes peces de la seva nova col·leció.

En concret, la que més debat ha generat, és una camisa de tons marrons que sembla, literalment, una bossa d'escombraries. Així ho han assenyalat algunes usuàries a través de les xarxes socials, les quals han mostrat la seva sorpresa per aquest estrany disseny de gairebé 50 euros.

 

Un dels missatges que més èxit ha tingut ha estat el de la influencer Rocío Osorno, que ha optat per la crítica amb humor. "La típica frase de 'tu estàs mona fins i tot amb una bossa d'escombraries', doncs Zara s'ha encarregat de fer-la realitat", ha escrit la noia. Vosaltres què en penseu: us posaríeu una camisa com aquesta?
 

 
Participació
Jaja
Per Anonimmmm el 5 de setembre de 2019 a les 15:07
3   1
Zara copia la moda d’alta costura, ells aixo no s’ho han inventat, ho han copiat. La quedtio es criticar el que la gent es posa o es deixa de posar. I la gent treien el tema d que zara explota a nens ( que es vritat i estic en contra) pero no se que te a veure. Enfi que sou tots mes basics que un full en blanc.

Avera q upinu daixos
Per Holis el 5 de setembre de 2019 a les 10:11
6   4
Desde sempre zara ha sigut famos per el seu explotament infantil i despres vendre els productes a un preu molt baix (com casi totes les empreses de roba famoses) per aixo intento evitar zaras i altres botigues. Pero el q no esta be, esq vulguin donar una imatge de zara sostenible produint mes plastic per fer aquestes "coses" (aixo no ho se, pero si es veritat esta fatal). Laltra cosa tambe es q tu thas de conscienciar reutilitzant coses de casa teva no comprantne daltres q en realitat no saps don venen i com les han aconseguit.

Avera q upinu daixos
Per Holis el 5 de setembre de 2019 a les 10:09
0   4
Desde sempre zara ha sigut famos per el seu explotament infantil i despres vendre els productes a un preu molt baix (com casi totes les empreses de roba famoses) per aixo intento evitar zaras i altres botigues. Pero el q no esta be, esq vulguin donar una imatge de zara sostenible produint mes plastic per fer aquestes "coses" (aixo no ho se, pero si es veritat esta fatal). Laltra cosa tambe es q tu thas de conscienciar reutilitzant coses de casa teva no comprantne daltres q en realitat no saps don venen i com les han aconseguit.

Zara replantejatu
Per . el 5 de setembre de 2019 a les 02:06
7   0
Es horrible

recicletge
Per Nom el 5 de setembre de 2019 a les 00:20
2   0
Suposo que les mànigues són les anses no?

indignació total!
Per Anònima el 4 de setembre de 2019 a les 23:17
5   2
Cada cop les botigues tipo zara estan fent més i més peces de roba extranyes. Coses que ja deuen saber que la gent no es posarà. A mi abans m'encantava la roba de zara, hi havia peces de roba molt xules.... però cada cop tinc menys ganes d'anar-hi a comprar. És que, què és això????? Qui es pensen que s'ho posarà???? (a part de la model per fer les fotos)Jo de veritat que flipo molt! La imaginació s'està anant de les mans per complet...

Ahahah
Per Ahahah el 4 de setembre de 2019 a les 22:30
5   1
Em osigui això val 50 euracos i t'ho pots fer a casa i a part de que es lletgissim

POTSER
Per Mvg el 4 de setembre de 2019 a les 21:56
15   0
Potser te un transfons de que la brossa es pot reciclar, jo que sé! Total si no t’agrada, no t’ho compris... No veig perquè aquest disseny hagi de ser motiu de crítica. Simplement és la meva opinió

Preu
Per Uuu el 4 de setembre de 2019 a les 21:54
2   0
X posarte això et poses una bossa d escombraries normal k al menys no es tant cara estic flipant 50€ x això? 😱

Wtf
Per Anònim el 4 de setembre de 2019 a les 21:52
6   0
Wtf, coneixo bosses de basura amb més estil que aquesta peça de roba

Que grandes
Per 😂 el 4 de setembre de 2019 a les 21:33
13   1
Aquesta samarreta és com les disfresses que ens feien de petits amb bosses d'escombraries

Cava o champagne popin buteia bautitzuliot comprunastreia. Tinc una illa que te el meu nom
Per Diselo rosi el 4 de setembre de 2019 a les 21:33
1   0
A mi me flipa lo mal esq lhauria de tocar perque no men fio xo la trobo tota ella en si

XD
Per anonima el 4 de setembre de 2019 a les 21:29
2   0
el millor esque et farien pagar 25€ per una peça que pots aconseguir a casa per 10c XD

No ve a cuento
Per Anonima el 4 de setembre de 2019 a les 21:03
1   0
Quan em masturbo i simulo la penetracio que es mes realista un dit o dos?

Dulceida
Per Anonima el 4 de setembre de 2019 a les 21:03
1   0
Dulceida ara mateix esta comprant aquesta samarreta xd

Senzill