6 preguntes molt comunes sobre la masturbació i les seves respostes

per Adolescents.cat, 4 de setembre de 2019 a les 12:07 |
La veritat és que mai és un mal moment per començar a donar-se plaer, però les primeres vegades sempre són importants i ningú neix ensenyat. Així doncs, avui et compartim 6 de les preguntes més freqüents al voltant de la masturbació i les seves respostes perquè vegis que no estàs sol/a i que és una cosa molt normal!



 
 

 
Participació
🙊
Per 😬 el 13 de setembre de 2019 a les 21:11
0   0
A mi em passa iguaaal

Yaas
Per Heyy el 6 de setembre de 2019 a les 01:00
7   0
A mi és com que hem tremola tot el cos, es brutaal

iguaal
Per anonima el 6 de setembre de 2019 a les 00:35
1   0
jo tb em mesturbo amb les cames creuades, i quan intento ferme dits no sento res. tinc por, enserio

Per al del semen
Per Anònim el 5 de setembre de 2019 a les 21:59
0   0
Hauries de netejar-te el semen amb paper o amb aigua perquè no crec que sigui massa igiènic. Si et deixes el semen a la panxa, no t’ambrutes?

Per la de masturbació noia
Per Anònima el 5 de setembre de 2019 a les 21:49
0   0
Has pensat que no tinguis un squirt, és a dir ejaculació femenina?

...
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 16:13
0   0
Llavors creu-me que no arribes, un orgasme saps q es un orgasme, és com q surts del teu cos i pfffff extasis

Masturbació nois
Per Anemsns el 5 de setembre de 2019 a les 11:07
24   6
Només parleu de la masturbació de les noies, en podríeu parlar una mica també dels nois?

per la de ??
Per iep el 5 de setembre de 2019 a les 10:32
5   0
no et precupis, jo em masturbo també des dels 11/12 i no hi ha cap problema. És més, moltes vegades alguna amiga que no sap com fer-ho et pregunta alguna cosa, tot i que cadascú és un món, l'experiència també pot ajudar. Però no et mentiré, també està la gent que et veu de guarra però suda d'ells/elles. De vegades explicar-ho també et treu un pes de damunt encara que no sigui fàcil. Jo personalment esq parlo molt d'això i no em fa res dir-ho perquè després també estan els nois que t'entenen.

...
Per Anónima el 5 de setembre de 2019 a les 10:04
17   3
Jo amb vuit anyets o menys, o feia amb el llàpis táctil de la nintendo.

qguarro jajajaa
Per anonimus el 5 de setembre de 2019 a les 09:35
4   5
tioo quin fastic thas de netejar

Llegeix sisplau
Per Identificada el 5 de setembre de 2019 a les 02:45
1   2
Noia, em sento TOTALMENT IDENTIFICADA: siguis qui siguis i tinguis l’edat que tinguis sisplau obrem al meu segon instagram es diu: myopinion07 T’ho demano per poder parlar daquests temes obertament amb algu que per fii m’entengui! T’ho agraïria moolt❤️

pregunta 1
Per noia el 5 de setembre de 2019 a les 01:43
13   0
jo em mestirbo amb el coixí, pero no sabia que el que feia realment era masturbar-me, ara ja ho sé

Rt
Per . el 5 de setembre de 2019 a les 01:30
4   0
Pensava que era la unaica ns , sepre escoltava que duraven molts minuts i jo en menys d'1 o menys ja tinc un Pd: no feu cas a les faltes🙄

Feliz SEPTIEMBRE SIN FAP
Per klok el 5 de setembre de 2019 a les 00:25
5   2
Aprofitant el tema d'aquest article, vull desitjar a tothom un bon Septiembre Sin Fap. Sort amb aquest challenge, ens veiem a Octubre.

??
Per ?? el 5 de setembre de 2019 a les 00:02
9   4
Tinc 14 i fa 2 q em faig començar a masturbar, i no li he explicat ningú x por del q hem puguin dir. I tampoc serà com reaccionaria la gent al saber q vaig començar tan petita. Com representa q s ha d explicar?

Una pregunta
Per Anònim el 4 de setembre de 2019 a les 23:41
6   0
Soc una noia i quan em masturbu no aconsegueixo gaire plaer. Alguna em podria dir com, quan o a on ho fa?? Es per veure si d'alguna altre manera pogues obtenir mes plaer perque m'agradaria Moltes gracies

Tranqui
Per Anònima el 4 de setembre de 2019 a les 23:16
4   0
Jo igual, en menys d’1 min puc arribar a l’orgasme

Ajudaaa
Per Anònima el 4 de setembre de 2019 a les 23:11
21   10
Tinc 16 i no noto res quan em toco. O sigui intento ficar-hi dits= res, tocar el clítoris=res... no se que fer no noto res ni plaer ni res. Es molt molest perquè amigues meves diuen que es la millor sensació pero jo no puc probar ho ! Algú més li passa? Doneu li a like si us pasa com a mi, si us plau

Jo
Per Anonima el 4 de setembre de 2019 a les 23:07
13   2
Jo em masturbe noSe comexplicarho pero amb les cames creuades i apretantles no se explicarjo es algo extrany jaja alguna mes?

😂😂
Per Anonimaaa el 4 de setembre de 2019 a les 22:59
13   1
jo ni sé quan arribo a l'orgasme😂😂 penós...u se😂

Pf
Per Pf el 4 de setembre de 2019 a les 22:29
11   2
Esque potser semblo patètica però esque ni a l'insti ni a l'escola ens han ensenyat res amb el tema de la sexualitat. Mai he vist un a vulva per dins i no entenc perquè però em fa una mica de cosa tocar-me per allà, sobretot si m'intento posar un tampó. La cosa és que a les escenes de sexe de les sèries doncs esque a la primera vegada els nois ja saben on anar i tipu com fer-ho, i jo que sóc noia, no hos sé

Per la del orgasme en segons
Per :) el 4 de setembre de 2019 a les 22:26
8   0
MIRA EM PASSA EL MATEIX I EM RALLO QUE FLIPESSSS Intento tardar més ital pero queva

WTF
Per Anònim el 4 de setembre de 2019 a les 22:20
0   5
Com que no hi ha llocs incorrectes per masturbar-se? Aquests reportatges vam de mal en pitjor

Pos si
Per Jooo el 4 de setembre de 2019 a les 22:18
4   0
M'encanta parlar del sexe i de temes tabus,despres et diuen pervertida, zorra o coses aixi pero esque es un tema clm un altre

Que fer amb el semen
Per Ajuda el 4 de setembre de 2019 a les 22:09
5   8
Hola yo soc un noi que em masturbo coma minim una vegada al dia i quan arribi a la euaculacio i em surt el semen no se que ferne, normaltment lo que faig es deixarlo alla on ha caigut, del meu cos em refereixo, a vegades estic estirat i menbruto la panxa de semen pero no mho neteixo menys quan em dutxo, que he de fer amb el semen ?

Masturbació noia
Per Anònim el 4 de setembre de 2019 a les 22:07
5   0
Quan arribo al orgasme m'entren moltes ganes de pixar i hi ha cops que arribo a fer-ho, i tinc por que a l'hora de fer-ho amb un noi hem pasi el mateix que puc fer?

Per la dels amics
Per Anonimaaa el 4 de setembre de 2019 a les 20:53
4   1
Doncs amb els meu grup d’amics realment es molt normal parlar d’aquests temes, i es mes, no se com ho fem q sempre acabem parlant de coses aixi. Pd: al grup hi ha nois i noies

Pregunta
Per Hannah el 4 de setembre de 2019 a les 19:16
37   0
Tinc una altra pregunta jo, és normal que quan em masturbo arribi a l'orgasme amb qüestió de segons?

Masturbació
Per rialiiity el 4 de setembre de 2019 a les 13:10
105   5
La veritat esque el fet de ser noia ens impedeix moltes coses i no hauria de ser així. Només pel fet de ser noia casi que mai puc parlar de la sexualitat obertament amb els/les altres tot i que jo sigui molt oberta en aquest tema només 1 noi és capaç d'entendre com em sento respecte a la meva sexualitat i enserio que senta bé parlar-ho amb algú però fot molt que a la mínima que comentis algo "fora de lo normal entre noies", (com ara que perdre la virginitat no té edat, que em masturbo, que m'agrada parlar de sexe, etc.) ja et miren com a "puta i guarra". Enserio societat, avancem una mica no? Que entenc que molta gent no li mola parlar d'això però tampoc es x tant crec jo vaja esq em molesta molt que després dintre del meu grup d'amigues sigui la puta per ser súper oberta amb el tema de la sexualitat i parlar-ne sense que sigui tabú. No sé, però crec que hauriem de fer-nos-ho mirar. Algú més que es senti com jo?