TEST Ets capaç de superar aquest test amb els errors més freqüents en català?

per Redacció, 5 de setembre de 2019 a les 10:36 |
En totes les llengües sempre hi ha algunes paraules i expressions que generen més errors que d'altres. Avui hem preparat un test amb alguns dels dubtes més freqüents que tenim a l'hora d'escriure la nostra llengua. Quantes n'heu encertades?



 


Si no se't carrega el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 

Arxivat a:
TESTS, català
Participació
minúscules
Per Anònima de l’ortografia el 10 de setembre de 2019 a les 16:47
0   0
de fet, tens raó, potser per escriure concretament aquell missatge hauria d’haver utilitzat majúscules, com seria el correcte. les tinc desactivades al mòbil des de fa molt temps, no sé perquè, el motiu que defenso més és perquè al whatsapp no m’agrada que els missatges comencin en majúscules perquè quan n’envio més d’un seguit, realment el que faig és escriure unes quantes frases que van lligades, per tant no totes haurien de començar en majúscules. però, evidentment, quan escric un missatge més formal, o quan escric per ordinador o a mà, sempre començo les frases amb majúscules.

No ets l'única
Per argentviu el 6 de setembre de 2019 a les 18:36
2   1
Jo també la trobo cursi, pagesa, ridícula i sobretot obsoleta. Que aixafaterrossos, totxos, babaus i errats que eren els nostres pares i avis! És evident que s'han d'esporgar aquestes llengües tan... inútils encara vives i convertir-les en llengües mortes. Suerte que tienes el español, verdad?

Why minúscules?
Per Rosa Maria Arimany el 6 de setembre de 2019 a les 16:01
0   1
Ben dit! I ara deixa'm fer-te una pregunta a tu que veig que escrius bé. Últimament veig que molta gent no utilitza les majúscules, com fas també tu. M'agrada però, com és que no les utilitzes? Normativament, és correcte no fer-ho? Gràcies!

K trist
Per ... el 5 de setembre de 2019 a les 16:10
11   1
Voldràs dir: “perquè Ho sé” Ja que en saps tant...

Soc la unica?