10 coses que et fan sentir el rei o reina del món cada cop que et passen

per Adolescents.cat, 5 de setembre de 2019 a les 10:47 |
La vida són petites coses, i hi ha algunes d'aquestes coses que ens donen una alegria indescriptible cada cop que ens passen!



Amb quina d'aquestes situacions t'identifiques més?

 
 

 
Arxivat a:
OCI, sort, sentir, coses
Participació
Doncs no
Per 1 el 8 de setembre de 2019 a les 19:33
1   0
Quan es dissabte, et despertes aviat i ja no pots dormir més saps...

Ajuda
Per Anònima. el 6 de setembre de 2019 a les 00:10
1   0
Tinc una cosina k no ets portem gaire nomes per nadal I prou si que algún día parlem pero m’agradaria parlar mes amb ella pk ho estic passant molt malament

hahaha
Per anònim el 5 de setembre de 2019 a les 23:47
4   2
El de l'aprovat per mi seria: Quan et pensaves que aprovaves amb un AN o A i acabes traient un AE

La 2
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 18:44
4   0
La 2 soc jo avui despres de aprovar el examen teoric de conduir que pensava suspes. Yayy

No sóc de BCN
Per Anònim el 5 de setembre de 2019 a les 17:57
16   2
No sóc de Barcelona, per increible que sembli, al meu poble no hi ha metro

No em digueu que no
Per Sóc jo el 5 de setembre de 2019 a les 14:41
50   2
Quan entres a insta i ja no veus la cançó de Sunset love ( es un moment molt bó) o quan algú que no coneixes molt posa una de les teves cançons preferides no conegudes stories ( avui m'ha passat i m'he sentit la puta ama.

Casa sola
Per Anònima el 5 de setembre de 2019 a les 14:14
51   3
Doncs jo mai tinc casa sola 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

roba nova
Per anonima el 5 de setembre de 2019 a les 14:09
85   3
quan estrenes la roba nova et sents com deu i no em podeu dir q no

crush
Per anònima el 5 de setembre de 2019 a les 13:19
105   2
doncs a mi el meu crush no m’escriu :,)

subiidonnn
Per anòniimaaa el 5 de setembre de 2019 a les 12:43
76   11
quan et diuen que poses calent a algú i es masturben pensant en tu. Te da el subidón del año jurau. (doneu like si creieu que tinc raó)