Així és la influencer que fa tres anys que no es talla les ungles

per Adolescents.cat, 5 de setembre de 2019 a les 11:07 |
S’han posat molt de moda les manicures extravagants amb les ungles llargues. Ara bé, una cosa és dur les ungles llargues i l’altra és no tallar-se-les durant en tres anys!



Aquest és el cas de Simone Christina, una noia alemanya que quan tenia 14 anys va decidir no tornar-se a tallar les ungles. Ara té 17 anys i les seves mans són una cosa digne de veure. Al seu compte d’Instagram mostra molt orgullosa les seves llarguíssimes ungles. A la seva biografia diu: “la vida és massa curta com per no tenir les ungles llargues”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

May 2018 💅🏻🖤❤️ #naturalnails #blacknailpolish #nailfoils #blackwidownails #blondewig #gothnails

Una publicación compartida de Simone Christina 💅🏻 (@simone_christina_) el


La jove diu que dedica vàries hores de la setmana a cuidar les seves ungles. En una entrevista al Daily Mail, deia: “No era la meva intenció deixar que em creixessin tant, però a mesura que ho feien, m’arribaven cada cop més missatges positius i s’han convertit en quelcom important per a mi”. A més, la noia assegura que “rentar-me les dents o anar al lavabo no és un problema. Ho dic perquè moltes persones em pregunten pel tema del lavabo quan em veuen les ungles per primer cop”.

“Dutxar-me sí que em costa més. A vegades les meves ungles s’enreden amb els cabells, així que haig de vigilar. També he de vigilar quan em canvio. Encara que les meves ungles no es trenquen, fa molt mal quan em faig estirades amb la roba, així que em canvio molt a poc a poc. Cordar-me una camisa em pot suposar una eternitat”, deia La Christina.

 

 
Participació
el de ungles hetero
Per ANONIMA ALUCINADA el 9 de setembre de 2019 a les 18:55
0   0
com ho saps?, potser es Bi o es hetero SENSE HABER DE MIRAR LES UNGLES

Que collons
Per Anonim xd el 6 de setembre de 2019 a les 11:11
17   0
Cuan es trenqui una ungla veura de 4 maravelles del pais de nunca jamas


Per Larosalía💁🏻‍♀️ el 5 de setembre de 2019 a les 22:22
8   0
Ni la Rosalía tu JAJAJAJAJA

OMG
Per Anònima el 5 de setembre de 2019 a les 22:20
4   0
en serio? flipo

Igual
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 21:18
0   0
Ja veus

no es pot masturbar amb els dits jeje
Per jejej el 5 de setembre de 2019 a les 20:40
9   0
Doncs suposo que amb un vibrador, jajaj perque amb aquestea ungles jo crec que es rajaria un ovari per dins. Jajajajaj

els problemes qu
Per jejej el 5 de setembre de 2019 a les 20:38
0   0
Doncs suposo que amb un vibrador, jajaj perque amb aquestea ungles jo crec que es rajaria un ovari per dins. Jajajajaj

Ungles dhetero
Per Jajajajaaj el 5 de setembre de 2019 a les 20:24
3   3
Aquestes ungles et donen una pista sobre la orientacio sexual de la personaxd

ugghhh
Per Lua el 5 de setembre de 2019 a les 20:11
6   0
Està aquesta noia, i després estic jo que me les retallo i me les mossego 24/7 perquè no soporto veure les ungles llargues, JAJAJ, per gustos, colors.🤣💕

Joder
Per Anònim el 5 de setembre de 2019 a les 18:44
16   0
I jo que quan les tinc una mica llargues ja me les tallo! No se com pot aguantar 3 anys sente tallar-se les

2 coses
Per Flzmbdflr el 5 de setembre de 2019 a les 18:37
30   0
1- i jo no passo una setmana sense que se'm trenqui una ungla. Incapaç de mantenir-les llargues 2-com coi es neteja el cul?O cuina?

Wtf?
Per Emmmmmmm el 5 de setembre de 2019 a les 18:36
23   0
Quin malditooo cringe que dona

Bueno...
Per Anònima el 5 de setembre de 2019 a les 17:32
13   0
A mi em fa molts cosa tenir las ungles llargues, no se com la gent pot fer-ho, la veritat es que els admiro moltíssim. I ha mi també amb fa una miqueta de cosa, però no cal que tots poseu “quin fàstic, no es neteja..” perquè a veure, estan molt netes, la veritat es que jo quan entro en aquest tipus de notícia penso ho pitjor, però estan bastant bé!

P R E G U N T A
Per anonimma el 5 de setembre de 2019 a les 17:20
21   0
una pregunta, i com es neteja el cul despres de sortir del labavo?😂

Madura
Per Wtf el 5 de setembre de 2019 a les 16:55
9   2
Penós q opinis sobre la higiene d'algú només per la llargada d les ungles... Jo soc un noi i les porto llargues (soposa més critiques encara) i trigo més en tallarme-les q altra gent per el simple motiu d q m'agraden així, i no pq les meves ungles siguin 2 cm mes llargues q les teves significa q tingui una pitjor higiene ni molt menys intento cridar la atenció...

Injelci
Per Japi el 5 de setembre de 2019 a les 15:34
7   2
Vaig sentir q tenir les ungles molt llargues fa tenir problemes de salut. Avera feu el que volgueu pro per mi la salut primer q vull viure dos segles com a mínim (u dic de broma).

que HEAVY
Per lol el 5 de setembre de 2019 a les 15:33
34   1
no entenc com pot tenir les ungles tant llargues, em fa bastant fastic🤢

joder
Per anonima el 5 de setembre de 2019 a les 15:23
30   1
I dèien que no es podia superar a la Rosalia...

Llibertat
Per - el 5 de setembre de 2019 a les 15:20
9   4
Que pesats, que cadascú faci com vulgui, què sabeu si estan netes o no? No us fiqueu amb la gent que no coneixeu sense necessitat, podeu opinar amb respecte i punt.

Mare de déu
Per Wtf el 5 de setembre de 2019 a les 15:12
41   0
Jo només espero que aquesta noia no s'hagi de posar lents de contacte mai, es trauria un ull😂

A ver
Per Sóc jo el 5 de setembre de 2019 a les 14:45
16   2
A mí no m'agrada però no diguis que és una falta de neteja perquè les té ven pintadetes i l'esmalt se'l canvia de tan en tan (Bueno O alomillor sóc jo que em menjo les ungles y no em duren ni dos dies)

Lol
Per Skskskskoop el 5 de setembre de 2019 a les 14:43
65   3
I aquesta tia com es masturba?

Que puto asco
Per Asqueros el 5 de setembre de 2019 a les 14:24
57   6
Enserio cuan he vist el video se m ha ficat la pell de gallina sisplau tallet les ungles

hmmm
Per Rt el 5 de setembre de 2019 a les 13:47
79   2
Quin fastic, i no se li trenquen??

Quin horror
Per Jsbah el 5 de setembre de 2019 a les 12:46
68   1
Quin fàstic 🤢

ejjjem
Per rt el 5 de setembre de 2019 a les 12:46
48   5
enserio ja no sabem ni què fer. Òbviament que cadascú farà el que voldrà però crec que no cal arribar a aquests extrems per cridar l'atenció. (rt al comment "mm")

mm
Per bro el 5 de setembre de 2019 a les 12:29
60   10
es asquerós, això és una falta de nenetja personal i ganes de cridar l'atenció, a ningú li importa les teves ungles desagradables.