5 adolescents ens expliquen com va ser el seu primer petó [VOL. 2]

per Redacció, 5 de setembre de 2019 a les 11:33 |
El primer petó és un moment que no s'oblida. Així ens ho heu dit vosaltres en les respostes que ens heu enviat. Recollim algunes de les vostres experiències:



 





Versió sense playbuzz

Va ser amb el meu actual millor amic. En aquell moment ell m'agradava. Estàvem al poble on estiuegem i vam anar a fer un volt. Era de nit i gairebé no hi havia llum, quan es va llançar em va fer tanta impressió que als dos segons vaig apartar la cara. Tot i això ho recordo amb molt carinyo.

Cap dels dos ens havíem liat mai. Estàvem molt nerviosos tant ell com jo, però suposo que el fet de que era la primera vegada dels dos, ens tranquil·litzava una mica, ja que no podíem ser jutjats. Jo ja no m'esperava un petó de pel·lícula així que mirant-m'ho d'aquesta manera, no va estar tan malament. No va durar gaire la veritat, però va ser bonic. Òbviament, la segona vegada, la tercera, i totes les que venen després són millors però és un bonic record.

Vam anar juntes de colònies a l'estiu amb l'esplai i vam estar tontejant bastant (típiques converses de tenda i coses de campas). Quan vam arribar a la ciutat vam anar juntes a un concert. Jo estava cagada, i ella com que ja tenia molta experiència i veient que estava nerviosa, em va apartar de la festa i vam anar al carrer del costat. Estàvem recolzades a un portal i se'm va llançar. I allà és on va començar la meva vida bisexual amorosa jajaja.



Eren festes del poble del costat del meu. Va ser amb un noi amb el que portava temps fent miradetes. Estàvem al "frontón" tots asseguts en rotllana. Es va asseure al meu costat i em va dir que m'havia de portar a un lloc. Vam estar caminant uns minuts fins que vam anar a parar a un camí que sortia del poble. Vam anar entre uns arbres que hi havia fins que vam arribar a una esplanada molt gran. Ens vam asseure a terra i em va començar a menjar la boca. Primer va ser molt suau però la cosa es va anar posant més intensa. Va estar molt guai la veritat.

Jo jugo a tenis i quan acabem guardem les pilotes a un traster. Un dia vaig baixar amb un amic amb qui durant l'entreno ens havíem estat fent miradetes. Quan ja les vam deixar, es va girar, em va mirar i sense dir res ens vam apropar a poc a poc i allà va sorgir tot. La veritat és que no ho oblidaré. Em va agradar molt.

 
Arxivat a:
OCI, petó
Participació
bua
Per dksnaiosfnf el 6 de setembre de 2019 a les 23:21
5   0
Estic molt frustrada pq tinc casi 16 anys i tothom sa liat menys jo. El problema es que tinc por de que quan em lii amb algun noi em jutgi o se'n enrigui de mi per no saber-ho fer

😥
Per Xdd el 6 de setembre de 2019 a les 17:53
7   1
I jo aquí que en ma vida me fet un pico

Pues quin morro...
Per Anonimaa el 6 de setembre de 2019 a les 12:11
2   0
Jo de petita i durant la primaria ne donat i viceversa uns quant i ni tant sols pic recordar quin va ser el primer i em dembla trist així q la teva feina és gaudir de la vida i dels moment q et dona pq ara no et semblen important pero ho son. Aiii q cursi q soc😅

No cal precipitar-se
Per Anonima el 6 de setembre de 2019 a les 10:35
16   0
Jo em vaig liar per primera vegada als 18 anys i si, sempre estava igual, que volia liar-me perque tothom ho havia fet ja i jo no... Vaig tenir la oportunitat als 16 amb un noi que sabia que era el meu primer petó i va ser super amable amb mi, pero em vaig posar molt nerviosa i em vaig sentir una mica pressionada per el noi o per la societat, i al final li vaig dir que no volia. Vaig estar penedint-me durant un any o així pero després de trobar a la persona amb qui fer el meu primer petó no me'n penedeixo gens d'haver esperat. Aixi que adolescents, no tingueu pressa i no us desespereu, quan arribi la persona i el moment ja arribarà i ni tansols haureu de pensar què fer perque us sortirà sol.

X a la de 17 q te ganes
Per Anonimmm el 6 de setembre de 2019 a les 10:02
2   0
Jo lo q t recomane es ixir de festa perq vuigau o no allà es on la gent mes se lia i tal, bueno anar de festa i soltarte en plan no tingues por i passateu be i no penses i si has dit q els teus amics no volen pues o et busques algun amic q sapigues a va a anar o els convenses a aquestos amics o vas tu sola, jo tinc 15 i ja me liat en uns 7 xics pero ara des de maig que no em lii i ja tinc ganes la veritat

15
Per Anonima1 el 6 de setembre de 2019 a les 10:01
1   0
I a sobre va ser directe lio no va haver primer peto

Per qui pregunta a quina edat ens vam liar per primer cop
Per Anònima el 6 de setembre de 2019 a les 09:56
1   0
Jo em vaig liar per primer cop amb 12 xd. Ja se que va ser una mica aviat però tot va sortir bé

15
Per Hoolaaaa el 6 de setembre de 2019 a les 02:37
2   0
A quina edat us vau liar per primer cop? Aixi per curiositat jaja

Per tots els Dels comentaris
Per Anónima de 16 anys el 6 de setembre de 2019 a les 01:28
4   0
No heu de tenir por de fer res, jo en tinc 16 i el meu primer peto el vaig fer fa duda setmanes, sinteuvos comodes i tranquils. Al principi sería molt estrany pero ahafareu práctica amb les demes vegades.

No cal
Per Anonimatus18 el 6 de setembre de 2019 a les 00:57
3   0
No cal que busques liarte, ya surgira el moment.

Jo igual
Per Anònima el 6 de setembre de 2019 a les 00:51
5   1
Jo tinc 17 i tampoc m’he liat mai

Tinc por
Per Anonimaa el 6 de setembre de 2019 a les 00:37
7   0
Acabo de fer els 14 i tothom de la meva classe, les meves amigues etc ja s'han liat i jo noo. I clar jo em vull liar però també sóc molt tímida i em costa molt relacionar-me amb el noi que m'agrada I també tinc por de no saber com liar-me perquè ja tothom s'ha liat i em far por que no sàpiga com liar-me xd

Tranqui
Per Anònima el 6 de setembre de 2019 a les 00:30
5   0
Tranqui, al meu primer petó va ser als 17 anys

Trankii
Per Anònima el 6 de setembre de 2019 a les 00:17
3   0
En tinc 16, quasi 17 i encara no l'he fet. No t'has de pressionar quan hagi d'arribar el moment ja arribarà😉

Un consell
Per Una personeta el 6 de setembre de 2019 a les 00:09
7   0
El meu primer lio va ser amb 13 casi 14 anys i no va molar així que siusplau adolescents és millor que espereu a liar-vos amb algú que realment valgui la pena i no liar-se per liar-se

Pero el de l’edad
Per Anomima el 5 de setembre de 2019 a les 23:31
3   0
A sigut aquest estiu i tinc 18 anys ell no ho sabra mai que va ser el meu primer peto

Edad??
Per Carla docc el 5 de setembre de 2019 a les 23:29
5   0
no passa res si tens 15 anys i no t’has liat es molt normal, ho has de fer quan estiguis preparat i amb la persona adecuada no hi ha edad si q fot q els teus amics comentin ai si me liat ns q i tu no poguis comentar perque encara no t’has liat pero tranquil pasara i quan ho hagis fet estaras molt orgullos i si son amics de veritat mai et jutjaran perque encara no t’hagis liat.💘

13
Per Jdjdjdbrbbrjejwilwbw el 5 de setembre de 2019 a les 23:25
3   1
Yo tinc 13 y no me liat pero no em preocupa gaire (encara que m'agradaria obviament)

N passa res
Per Anònim el 5 de setembre de 2019 a les 23:17
3   0
De veritat q n passa res. Jo estava igual fa dues setmanes i tinc 17 anys. El pitjor q pots fer es agobiarte i quan menys t ho esperis et passarà. La societat en la q vivim es sent molta pressió en aquests temes i em d intentar evitar la. Ademes un lio n es per tant. De veritat q n pateixis.

Qsad
Per larosalía el 5 de setembre de 2019 a les 23:15
5   1
Sou tope cursis, el meu va ser amb el joc d la botella JAJAJAJA k creisi

Shh
Per 🐹 el 5 de setembre de 2019 a les 22:43
2   0
Busca algu amb qui puguis estar d lio facilment.. segur q algu a tontejat amb tu alguna vegada o ha volgut tenir algo. Un altre consell esq tampoc t’agobis tant, es normal q tinguis ganes i tal però si fas lo de posar-te dates i tot això com que se’t passara mes lent i tindras la sensació d q no arriba mai. Tranqui :)

.
Per tia el 5 de setembre de 2019 a les 22:29
4   0
no et frustris, nomes et dic que el peto ha de sortir natural i no ha de ser forsat. si estas amb gent que t atreu i ets tu mateix/a segur que les coses van sorgint. ha de ser especial, no precipitat! pd:i no et preocupis, hi ha gent que esta a la mateixa sitiacio que tu pd2: i si t incomoda que la gent parli de liarse i aquestes coses digaho💪

t intento ajudar
Per anonima el 5 de setembre de 2019 a les 22:26
1   0
es normal que despres de la relacio tinguis mes ganes de liarye. els petons son addictius quan els proves(crec que van fer un article sobre aixo). a totes ens passa i es completament normal(almenys a mi i a les meves amigues sí), aixi que no et preocupis i si et vols liar amb algú i l altra persona tambe vol, doncs endavant!

Tampoc m'he liat mai
Per Anònima el 5 de setembre de 2019 a les 21:22
7   0
També tinc 17 anys i sempre dic ''per quan comenci o acabi això ja m'hauré liat'', però mai passa. Suposo que algún dia trobarem algú (jo m'ho imagino cada dia haha :( ). JO CREC QUE EL DESTÍ ESTÀ ESCRIT I QUE HI HA ALGÚ PER A MI. I si no, et pots apuntar al meu pla d'envellir envoltada de gats en jerseis.

Lio
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 18:20
3   1
És normal que després de 7 mesos de deixar-ho amb el novio (amb el qual vam durar menys d'1 mes, però abans erem amics i ho vam voler deixar així), tingui moltissimes ganes de liar-me?

Edad
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 17:48
5   1
Jo tenia 15 no passa res

Lios
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 17:38
30   1
Hola, necesito AJUDA enserio. Sóc una noia i tinc 17 anys i encara no me liat ni pico ni res, i en tinc moltes ganes. M'agobia moltissim el tema i em poso dates en plan: per quan começi tal cosa ja m'haure liat, i com q no passa em frustro. Tambe quan la gent parla del tema jo estic alla en plan... sisi se el q dius, i no tinc ni idea. Sempre vull anar a discos per lligar pero els meus amics sempre em posen excuses perque no els hi agrada anar i em posen molt nerviosa. Llavors em veieu a mi sola 4ever a casa lamentantme perq vull liarme i a la vegada no faig res per aconseguir-ho. Consell?????

So sad
Per Anonima el 5 de setembre de 2019 a les 13:57
31   1
Jo 17 i encara no me liat osea q...

q trist