El que fa aquest noi és el més increïble que veuràs avui

per Adolescents.cat, 6 de setembre de 2019 a les 11:15 |
Hi haguem pujat o no, tots i totes coneixem la famosa atracció del Shambhala de PortAventura. És la muntanya russa més alta i més ràpida d’Europa, arriba als 136km/h.



Però si això ja és impressionant de per sí, fliparàs amb el que veuràs a continuació. Fa pocs dies el parc català va enregistrar una imatge digne de difondre. Un noi va ser capaç d’agafar un mòbil que va sortir volant després de la primera baixada (la més forta).

El protagonista del vídeo, que estava molt tranquil, va veure que el mòbil dels passatgers de davant sortia volant i el va poder atrapar al vol. Com no podia ser d’una altra manera, el noi celebra l’heroica gesta durant tota la resta del trajecte. INCREÏBLE!



 
Participació
...
Per Anònim el 6 de setembre de 2019 a les 18:48
52   0
No tots els herois porten capa

mobils
Per anonima el 6 de setembre de 2019 a les 17:31
20   0
no s' han de dur a la butxaca i menys a atraccioonbs com aquesta, encara sort que el noi va a agafar el mobil

Holaaa
Per Anonimx el 6 de setembre de 2019 a les 15:42
4   2
Podríeu contestar això? És pel treball de recerca d'una amiga mersiii https://docs.google.com/a/iam.cat/forms/d/1LhR6SupsKJbax-wq5gaKUQ-HlOg_OUjUQ-_88IBxIWc/edit?usp=drivesdk

No se tu...
Per Loca del moño el 6 de setembre de 2019 a les 14:41
13   20
Jo no tiro el meu mobil pels aires expressament. Dic jo que ho han fet sense voler.

uau
Per ei el 6 de setembre de 2019 a les 14:36
52   1
em sembla brutalissim osigui, emmm, hhhola??

wtf
Per wtf el 6 de setembre de 2019 a les 14:31
16   0
wtf

Crush port aventura