15 coses que no sabies de Billie Eilish

per Adolescents.cat, 9 de setembre de 2019 a les 09:31 |
Billie Eilish és un fenomen mundial, és per això que és coneguda arreu del món. Però encara hi ha coses que molta gent no sap d'ella. Però no patiu, avui us les expliquem!



I tu, ho sabies?

 
 

 
Participació
X2
Per ... el 14 de setembre de 2019 a les 16:18
0   0
X2

Pf
Per Anònim el 10 de setembre de 2019 a les 11:19
2   1
No cal saber tota la seva biografia o totes les seves cançons per ser fan...y si de veritat tu fossis fan d ella estaries content/a de que tingui molts fans

mmm
Per pelele el 10 de setembre de 2019 a les 10:24
1   0
ubicate

Homeschool
Per Random person el 9 de setembre de 2019 a les 22:50
4   0
De les primeres coses que vaig saber quan vaig escoltar la seva música va ser que ha estat educada a casa. Cosa que és molt bonic saber i escoltar quan parla d'aquest tema. Jo també faig homeschooling i és molt guai escoltar tot el que opina ella sobre el tema!

Spice girls
Per Anònim el 9 de setembre de 2019 a les 20:32
2   2
Però que collons es li de les spice girls

Tdr
Per Anonima el 9 de setembre de 2019 a les 19:48
3   2
Hola, em podrieu respondre les preguntes del meu tdr, em farieu un gran favor. Gràcies! https://docs.google.com/forms/d/14ee2F28vafbbJtoyq8Ruxgpqbk0PipHQqarh1saFvdg/edit?usp=drivesdk&chromeless=1

Billie
Per Anònim :) el 9 de setembre de 2019 a les 17:22
34   4
M'encanta la billie❤️ però he de dir que odio a la gent que per només per escoltar la cançó de bad guy es creguin super fans quan realment no saben res d'ella i l'única cançó que escolten d'ella es bad Guy😐😐❤️

Billie
Per ... el 9 de setembre de 2019 a les 14:23
31   12
Es la millor cantant d’aquest mon! Desde la seva manera de pensar fins a les seves lletres de les canços, conclusio: LA MILLOR!💚💚💚

Billie
Per Anonima el 9 de setembre de 2019 a les 14:22
73   2
Crec q la aquest tipo de musica s hauria de valorar molt mes i no el reaggeton que parla de chingar i culos i eso.

Palau Sant Jordi
Per BILLIE EILISH’s girlfriend el 9 de setembre de 2019 a les 14:16
28   38
like si vareu anar al concert😍😍😍

Epaaa
Per . el 9 de setembre de 2019 a les 13:42
36   1
A mi també m’agrada molt la Billie i no m’agrada el K-Pop però crec que hauríem de respectar les dues bandes de música sense faltar-nos al respecte. Apa dew

Billie
Per vikuna el 9 de setembre de 2019 a les 13:24
37   4
si realment ets fan seva/seu i no un local t’ho sabràs tot (o casi tot) deveritat no pot haver un dia q no escolti la seva música. I això q dieu q no li agrada somriure es q normalment a les fotos que li fan sola no somriu perque diu que sembla més petita del que és (de edat) i a les fotos amb fans sempre somriu amb qualsevol tonteria no em foteu va. dew

Lo de que no riu es molt fake
Per Queeeenbillieee el 9 de setembre de 2019 a les 13:22
39   1
No riurà a les fotos, però quan està amb els fans o en una entrevista riu i bastant, i en l’escenari igual, osigui vaig anar al concert al Palau Sant Jordi la setmana passada i quan acabava una actuació sempre estava rient i donant les gràcies i demanant perdó per està lesionada i no poder donar-ho tot a l’escenari, es un amor de persona.

Aham
Per Labillliiiiiee el 9 de setembre de 2019 a les 11:20
36   5
Si ets un fan real les sabies totes. Per cert això de que no li agrada somriure us ho heu tret una miqueta de l butxaca, perque es super riallera, molt fans no deveu ser vosaltres eh ;)

Ey
Per Xdd el 9 de setembre de 2019 a les 11:10
22   6
Has d respectar tots els gustos musicals. Segur q li diuen algo a la teva billie i et poses a insultar.

És la millor
Per Anonima el 9 de setembre de 2019 a les 09:53
42   29
Tothom diu que es el anticristo... a mi m'encanten les seves cançons. Molt millor que els japos aquells que semblen ties disfressades de tio... i moltes noies enamorades d'ells... no ho entenc