Aquesta estranya fòbia afecta a molta gent, la pateixes?

per Adolescents.cat, 10 de setembre de 2019 a les 11:02 |

Coneixes algú a qui li facin molta por les grans construccions com els gratacels o els molins de vent? Encara que soni estrany, hi ha més gent amb aquesta fòbia de la que et penses!



S'anomena megalofòbia i es defineix com el pànic que senten algunes persones per les coses grans. Però no és ben bé a les coses grans en sí, sinó pànic a tenir coses enormes molt a prop. Per exemple, un avió no els farà por si el veuen de lluny, però es moriran de por si el tenen al costat.

Imagina't que estàs dins d'aquestes imatges. T'impressionen o et fan por? Descobreix si tens megalofòbia. Explica'ns la teva experiència als comentaris!

 


 
Arxivat a:
SALUT, megalofòbia, fòbia, por
Participació
No
Per ÀNIMA el 11 de setembre de 2019 a les 10:17
4   1
Jo no tinc aquesta fòbia puc estar al costat de una estàtua gegant pergactament, però la foto q surt un submarinista amb una balena hem faria por per l'animal no per la fòbia

La meva opinio
Per anonimaa0 el 10 de setembre de 2019 a les 18:07
38   1
A mi no em fant por, em fan mal rotllo i impressio. La estatua em fa mal rotllo Pd: la 3a foto q es?? (ho sento pero he malpensat xd)

Descobriment
Per Anònim el 10 de setembre de 2019 a les 16:05
23   0
Algú més acaba de descobrir una nova fòbia? A mi em poses al costat d’aquell vaixell i començo a plorar i això que no sóc una persona de llàgrima fàcil...

Depen
Per . el 10 de setembre de 2019 a les 14:49
25   0
Per exemple, hem García por la Noia aquella de l'aigua, o el vaixell, pero mes que res, es per que a dins de l'aigua no hem puc escapar.

.
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 14:08
6   0
Doncs jo tinc aquesta fòbia 😐 Us posaré un exemple. Desde fa molt anys hem fa por tenir a prop els gegants del poble que fan ballar amb una persona a dins, mai em puc apropar, algú més? 😂

?!
Per sksks el 10 de setembre de 2019 a les 13:46
34   0
a mi em fan impresio no por

Estrany
Per Anonima el 10 de setembre de 2019 a les 13:45
24   0
Osigui a mi n’hi ha alguns que si, que fa impressió veure-ls però n’hi ha d’altres que no però la sensació no es de por es com d adrenalina. Si soc molt rara jaja

Ns...
Per Hi el 10 de setembre de 2019 a les 13:38
12   1
Jo mes q por em fan cosa( cosa, una mica de por tmb) pero no totes tot i q si la majoria

Rentadores industrials
Per Anonimaa el 10 de setembre de 2019 a les 13:31
7   0
A mi em fan por les rentadores industrials, imaginarme a un lloc fosc i envoltada d’elles em ve ansietat

Idk
Per Hecldxkgf el 10 de setembre de 2019 a les 13:22
64   4
Esq si tens una balena al costat et fa por tt sigui de lluñ o de prop i si no tenen hpor al veure una balena de lluñ jdr

Depen
Per . el 10 de setembre de 2019 a les 13:20
56   0
Osigui el vauxell gegant o la balena pues si que em fan por pero els edificis alts o estatues no

...
Per 888 el 10 de setembre de 2019 a les 13:11
44   2
Aver la primera mes que por fa mal rollo hahahahaha alla mig cap😂😂😂😂

???😂
Per anonimaaaaaa el 10 de setembre de 2019 a les 11:24
25   14
soc lunica que ha malpensat???