4 problemes que et pot causar aquest objecte que has estat portant tot l'estiu

per Adolescents.cat, 10 de setembre de 2019 a les 11:36 |
Qui no porta xancletes durant l'estiu? Són el millor calçat per anar a la platja i a la piscina i per dutxar-se en dutxes compartides. Ara bé, sabies que portar xancletes molt sovint i dur-les sobre asfalt et pot causar molts problemes?



Com explica el Huffington Post, semblen còmodes i inofensives, però les xancletes són més perilloses del que sembla si les portem en excés. Aquests són els 4 problemes principals que ens pot causar el calçat per excel·lència de l'estiu:

 
 

 
Participació
No
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 00:28
5   2
Wtf! Pero si no he portat xancletes en tot l’estiu. xD

Lesió
Per Turmell el 10 de setembre de 2019 a les 23:58
4   0
Endevineu qui ha estat lesionada tot l’estiu i no ha pogut portar xancles.. Exacte, jo.

Xancletes
Per Jajaja el 10 de setembre de 2019 a les 22:15
5   1
Quasi tothom ja ho sap això de que portar xancletes a l’asfalt és dolent pels peus

Vaja...
Per Patata el 10 de setembre de 2019 a les 21:07
10   0
Ja ho podrieu haber dit a Ana de l'estiu i no al final quan tots els problemes ja hi son...

Xd
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 20:55
7   0
Jo les porto tant que m'han deformat el peu i tot. Fa temps que desde que les porto tinc l'espai d'entre el dit gros i el dit del seu costat més ample del que hauria😂😅

i aixo que:
Per yo el 10 de setembre de 2019 a les 20:34
6   0
tambe que quan et passes tot el estou amb les mateixes xancletes ser queda una part del pei morena i laltra ben blanca perque casi no thas tret les xancletes, mexplico?

Joder
Per ANB el 10 de setembre de 2019 a les 20:16
10   0
Doncs gràcies per dir-nos-ho quan sha acabat lestiu😂