8 coses que segurament no sabies sobre la regla

per Adolescents.cat, 10 de setembre de 2019 a les 12:16 |
Qui diu que a Youtube no es poden aprendre coses? Fa dos dies la Basic, del canal de Youtube sobre sexualitat, SexPlace, va fer un vídeo explicant algunes coses molt interessants sobre la menstruació que probablement no sabies.

Quina t'ha sorprès més?
 
 
 

Aquí podeu veure el vídeo sencer on la Basic ho explica absolutament tot amb detalls:

 
Participació
No et preocupis massa
Per Anonimaaaaa el 11 de setembre de 2019 a les 21:38
0   0
A mi un cop entre regla i regla van passar 11 dies i la primera va durar 9 dies i la segona 5. Despres ma seguit fent coses rares i ja fa un any i mig q la tinc. Per cert tinc 13 anys Perdo per les faltes.

...
Per Normal el 11 de setembre de 2019 a les 16:14
0   0
Jo igual. Diuen k els 2 primers anys es normal, jo es que ecara no fa 2 anys pero no ho se......

Algu opina el mateix?
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 16:10
0   0
Soc noia i em sembla molt be que feu articles del cos femeni i de la regla... pero trobo que tambe n’haurieu de fer sobre el cos masculi i el semen...perque sino no trobo que sigui igualtat

No us preocupeu
Per algú el 11 de setembre de 2019 a les 15:26
0   0
A veure, si veieu q sou molt grans i no us ha vingut aneu al metge però, per exemple, a mi em va venir als 11 anys i a una amiga meva als 15, així que si encara no us ha vingut tranquis, aprofiteu que no la teniu!!

Heheh
Per Regla el 11 de setembre de 2019 a les 14:07
0   0
Tia tranqui a mi tmb em passa, em fa molt mal. Però no passa res, a viam es normal tenir mal.

Trankiii
Per Trankiii el 11 de setembre de 2019 a les 12:25
0   0
Tu tranki tia, perque a mi hem va venir als 15 i gracies, pero ting una amiga que als 18 li va venir 😘

Es normal
Per Nena 15 anys el 11 de setembre de 2019 a les 11:09
2   0
Es normal jo en tinc 15 i tampoc m'ha baixat, fins els 18 o aixi pots estar tranquila despues ja et recomanen anar al metge

Experiencia
Per 🐹 el 11 de setembre de 2019 a les 10:18
2   1
Al meu cosi li passava el mateix, amb 15 anys era molt baixet no tenia pels ni res.. el van portar al metge i li van donar com unes hormones per creixer. No se, si continues aixi podries anar al metge i et diran si es normal o has de fer alguna cosa

Es normal????
Per Anònima! el 11 de setembre de 2019 a les 09:50
3   0
Hola sóc una noia de 15 anys però encara no m'ha baixat la regla. A totes les del meu curs si, és normal?? O m'hauria de preocupar???

22 anys
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 00:33
20   3
Mai he anat al ginecoleg 😅

rt
Per anonimaa el 10 de setembre de 2019 a les 23:17
2   0
jurat que em passa el mateix o com a minim tinc la sensacio😂

M'acabo de deprimir
Per . el 10 de setembre de 2019 a les 22:34
7   0
Literalment aquest post m'ha dit q me'n vaigi al metge, perquè les meves regles són irregulars i no sempre la tinc, a mes sempre hi ha algun dia al mes q la regla em fa mal😅😭😭 i diu q això no és normal. Algú més??

JA VEUS JAJAJAJA
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 22:00
1   0
A mi tb em passa el mateix jajajajaj q fort

Molt de mal
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 21:56
4   2
Jo la tinc bastant irregular, i a la meva edat és normal però hi ha mesos que em fa moltíssim de mal, que no em puc moure dels espasmes. A alguna li passa també? Les meves amigues quan tenen la regla poden córrer i tot normal...

😪
Per Anonima el 10 de setembre de 2019 a les 21:49
6   0
hola tinc 14 anys (05) i no tinc ni tetas ni pels en lloc ni res, per descomptat tampoc la recla. Estic preocupada, es normal?

Nose si es normal
Per Nose si es normal el 10 de setembre de 2019 a les 20:46
5   0
Sóc una noia de 14 anys que em va venir la regla cap al abril, suposo que com que encara no fa gaire doncs no és gaire regular, però a mi m'ha passat que quan tinc la regla, a la pròxima vegada en comptes de trigar uns 25 dies de vegades m'ha trigat 18 dies, 15 o com a màxim tipu 22

resposta, primer comentari
Per anonima el 10 de setembre de 2019 a les 18:00
6   1
sera casualitat o yo que se jejeje

ES NORMAL SENTIR MOLESTIES
Per anonima el 10 de setembre de 2019 a les 17:58
12   1
pero no tan fortes y bueno si, jo soc irregular, per exemple a l' agost no embva venir la regla, es estrany que a la meva edat no sigui regular pero cuan vaig estar 3 mesos sense que emb vingues la regla, vaig anar al ginecoleg y emb va dir que tenia Sindrome d' Ovaris Vagos, per aixo la tinc irregular, tot hi que alguns mesos si emb be algu irregular pero no sempre

JAJAJ
Per anònimaa el 10 de setembre de 2019 a les 16:00
78   0
per què sempre poseu coses de la regla quan tinc la regla?😂