Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

per Redacció, 10 de setembre de 2019 a les 12:24 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!



Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 


 
Arxivat a:
OCI, preguntes extremes
Participació
Em sap greu
Per Xdd el 11 de setembre de 2019 a les 15:43
0   0
Jo només volia recordar que demà s'ha de tornar al insti. Apa adéu-siau

.
Per Siusplau el 11 de setembre de 2019 a les 13:16
0   0
Aviam si ets familia monoparental com jo dncs timagines q la teva mare tho explica o el teu pare no cal ser tan astricte i si no tens pares doncs tho imagiems d la persona q tha criat o el teu tutor legal

Si us plau
Per No té cap importància el 11 de setembre de 2019 a les 11:56
13   0
No entenc com pot arribar la gent a molestar-se per aquestes preguntes. O sigui, com un grup petit de gent no tenen els seus pares junts ja no es pot fer preguntes d'aquest tipus? Entenc que a aquest petit grup de gent li pot arribar a causar un sentiment de tristor pero no pero intentar eliminar aquestes cosas.

Si us plau
Per Anònim el 11 de setembre de 2019 a les 07:59
19   20
Si us plau, estaria bé que no posesiu coses tipo: "que els vostres pares us expliquin com és el seu sexe", ja que potser hi ha gent amb famílies monoparentals, o gent amb els pares separats i doncs si poseu això ja saben que aquella opció no la triaran. Gràcies

En el meu cas
Per Anònima costipada el 11 de setembre de 2019 a les 07:04
16   0
Per què entre alergies i refredats necessito mocarme tot l'any xd

Depèn
Per Wkenrbnx el 11 de setembre de 2019 a les 00:44
12   1
Depèn de si el braç és el dret o l'esquerre

🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
Per Anònim el 11 de setembre de 2019 a les 00:24
16   0
Jajajaja pk et pots llimar les ungles i no hi ha cosa que més odi que aguantar-me un moc XD

Fàcil
Per La diva secreta el 10 de setembre de 2019 a les 23:27
7   11
Jo preferiria no poder-me mocar perquè et pots treure els mocs amb els dits xd

...
Per . el 10 de setembre de 2019 a les 23:07
4   4
Pq et pots treure els mocs amb altres coses però les ungles... A mi les ungles em creixen suuuuuper ràpid, tres mesos, masa

Y
Per Per el dels mocs el 10 de setembre de 2019 a les 23:06
7   2
Xq si cau en què són 3 mesos de estiu ya esta normalment no t'has de mocar a l'estiu xd

Per la dels mocs
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 22:59
6   12
Perquè me’ls puc menjar xd

Faltes d’ortografia
Per Io mateixa el 10 de setembre de 2019 a les 22:54
1   29
Cada cop feu mes faltes d’ortografia , tindrieu que dir , ataca de risa , i heu dit atac de riure osigue que collons?!!

.
Per Anonimmmmmmm2221 el 10 de setembre de 2019 a les 22:54
5   0
Jo bàsicament perque em creixen super ràpid i no podria fer res😂

Resposta a bueno a veure
Per Anonima el 10 de setembre de 2019 a les 20:31
8   2
Es molt millor no poder-se mocar perq per exemple al estiu no cal mocar-se perq no et poses malalt ( amb exepcions).a mes q (encara q sigui fastigos) tambe pots fer el tipic de xuclar els mocs perq se suposa q no surten tants com a l'hivern i a veure no tallar-se les ungles quin puto fastic saps.

Músics!
Per Anònima el 10 de setembre de 2019 a les 18:50
8   13
Like si has escollit la cama perquè toques un instrument!

bueno a veure
Per anonima flipada el 10 de setembre de 2019 a les 18:04
35   13
per que lamajoria preferirieu no poder-vos mocar?