7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 374]

per Redacció, 11 de setembre de 2019 a les 10:28 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.



 





Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys

Una vegada estava al lavabo a punt de dutxar-me i amb la música em vaig emocionar i em vaig posar a fer “twerk” nua davant el mirall. De cop el meu pare va obrir la porta. Des d'aquell dia no ballo ni amb roba hahaha

Noia, 13 anys

Un dia em vaig masturbar amb el cantó de la tauleta de nit dels meus pares i justament uns dies després ho vaig amb el meu nòvio al llit dels meus pares. Ara en fa un morbo que flipes masturbar-me amb la tauleta!

Noia, 14 anys

Em masturbo amb el xorro de la dutxa i l'altre dia vaig deixar la carxofa de la dutxa col·locada a potència màxima, i la meva mare i ma germana petita em van demanar per què estava així. I jo: “ah bé, és perquè se’m fa mes fàcil per rentar-me els cabells... La meva germana sempre es dutxa abans que jo i ara a partir d'aquell dia sempre que entro veig que s'ha rentat el cabell amb el xorro a potència màxima. Pobreta l'altre dia em diu: “doncs sí que va millor eh, perquè focalitza més... Jo no puc evitar petar-me de riure per dins. 

Noi, 15 anys

L'altre dia estava a casa quan va venir el meu padrastre i les seves filles. Una té 1 any més que jo i esta boníssima. Com cada divendres a la nit ens vam posar a mirar una peli i ella es va posar al meu costat amb una manta. A la meitat de la peli ens vam posar molt calents i ens vam acabar masturbant mútuament sota la manta. Quin morbo déu meu!!! Ho recomano molt... BRUTAL!

Noi, 15 anys

L’altre dia vam quedar una amiga i jo a casa meva perquè estava sol. Total que estàvem al meu llit i de sobte em va començar a fer una palla, però quan va veure que no estava depilat va parar i em va dir que li feia fàstic. Què faig, em depilo o no?

Noi, 15 anys

No sé si sóc hetero, bisexual o gai perquè m'agraden els nois sexualment i les noies sentimentalment. Escric això perquè m’ajudeu a entendre què sóc als comentaris. SIUSPLAU!!!

Noia, 16 anys

Cada nit em poso el meu vestit de la festa de promoció i amb un desodorant a la mà faig veure que és un premi Gaudí (de cinema) i deixo anar un discurs com si fos una súper actriu hahaha
 

 
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Per al noi que es qüestiona la seva sexualitat
Per Algu del baix llobregat -treu l'altaveu- Bv el 29 de setembre de 2019 a les 21:38
0   0
A veure, com sempre em falten detalls, pero intentare ajudar-te. Realment estas fotut en el sentit de que no pots pretendre mantenir una relació amorosa amb algú i una sexual amb uba altre. (Tot i que amb tota la llibertat sexual actual a saber) llavors jo et recomano una mica de temps, deixa el tema una mica en l'aire, però molt atent a que sents tu mentres probes coses noves. Tot i que jo "C R E C" (haver específicat mes tu) que realment ets gay, però que per la societat tu vols tenir algún tipus de "contacte hetero" i que no dic que sigui així ni molt menys, pero es que ho dic perque literalment em va passar el mateix Xd

🤠
Per La d la tauleta de nit el 12 de setembre de 2019 a les 21:16
0   1
Falta un *fer* perque posa: ho vaig amb el meu novio hahha

Pel que no sap que es
Per Anònima el 12 de setembre de 2019 a les 19:55
8   1
Jo crec que no fa falta que siguis res, vull dir no fa falta que et posis cap etiqueta tu sents unes coses i t'atrauen unes altres pero ets una persona i punt no fa falta estar sempre etiquetant-nos

Noi q no sap si li agraden els tios o ties
Per Holiiiiii el 12 de setembre de 2019 a les 18:10
0   2
Potser ets Pansexual, q t'enamores de les animes i no de les persones

Noi q li agraden els tios i ties
Per Anonimx el 12 de setembre de 2019 a les 13:43
8   0
Jo crec q no t has de menjar el cap pensant en q t agrada realment. Jo crec q ni ets hetero, ni homo, ni bisexual... Simplement t agraden les persones

X3
Per Nose xk he de posar nom el 12 de setembre de 2019 a les 12:36
0   0
Jo igual

Escolta
Per nunimeta el 12 de setembre de 2019 a les 08:41
10   1
Em sembla que us heu equivocat i heu posat experiències hot eee

pel de la 6
Per lelele el 12 de setembre de 2019 a les 07:21
7   4
si creus que tu i la teva amiga tornarru a passar per la mateixa situacio, depila't

Noiaaaa
Per Anonimaaa el 12 de setembre de 2019 a les 00:18
6   0
X el que no sap quina es la seva orientació sexual. No se si això t’ajudara, escriure el q vaigi pensant: Val jo so una tia i em passa mes o menys el mateix, les ties m’strauen mes sexualment i els tius mes sentimentalment. Jo em defineixo com a bisexual, bisexual tirant cap a lesbi. Ns ben bé el que. La qüestió es que abans em capficava molt ( tot just fa unes setmanes) però ara he pensat que no te tanta importància com li donava. Tu pensa que et pot molar un tiu o una tia, i ja sta, si et pregunten no et pots equivocar, només ho saps tu!

per la noita de la tauleta
Per aitortilla el 11 de setembre de 2019 a les 23:48
18   2
mare meva amb 13 anys y ya ho ha fet

per el dels pels
Per aitortilla el 11 de setembre de 2019 a les 23:47
9   2
fes el que vulguis però pensa que no ho tens que fer porque a una altre persona no li agradi eh tu decideixes es el reu cos

Possible 1a resposta
Per Fltzmbdflr el 11 de setembre de 2019 a les 22:42
2   0
Entenc l atracció que pots sentir cap els nois. Però tinc un dubte respecte al què et refereixes a sentimentalment prefereixes les noies... Osigui, personalment considero que cada persona és un món i si bé és fàcil saber què t atrau físicament pk entre uns i altres tenen diferències molt concretes (les que hi ha entre el físic d un noi i el d una noia) és cert que en quan a emocions cada persona és un món(no dic que amb el físic no sigui així eee) Mira, jo de tu no em capficava. La gràcia està en trobar a algú que t atraigui físicament però TMB sentimentalment

PEL NOI DE LA DEPILACIÓ
Per una persona el 11 de setembre de 2019 a les 22:30
8   0
NO! no ho fagis (bueno, a no ser que et vingui realment de gust clar). Si aquella noia et va rebutjar per aquell fet és perquè té un problema amb el cos humà. Bueno, simplement fes el que realment et vingui de gust, amb el que et sentis més còmode! :')

Noi de 15
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 22:11
4   0
Noi de 15, el que no sap la seva sexualitat, segurament ets bi. Per a ser bisexual no t'han d'agradar els dos sexes per igual, ni tan sols tens que sentir atracció romàntica/sexual pels dos. En tal de que t'agradi una cosa dels dos, ja ets bi.

Em passa el mateix q al 1r secret
Per Noia 15 anys el 11 de setembre de 2019 a les 22:03
5   0
Soc una noia i sentimentalment nomes magraden els nois, pero em posen molt mes les noies i ns q soc

Hola?
Per Anonimaaaa el 11 de setembre de 2019 a les 21:46
12   2
13 anys i ja esta amb novio i han follat?

Pel k no sap la seva orientació sexual
Per Anònima el 11 de setembre de 2019 a les 21:39
2   0
Si et serveix de consol.... Jo estic igual!! No sé k fer ni k dir!! Feliç Diada i feliç curs!! 💫💫

Per el moi que no sap que es
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 21:38
3   0
Sincerament, jo tampoc se que soc i estic farta de tindre que dir-li a la gent si soc bi, hetero o lesbi. Mai sabrem si un dia et despertes i et mola el teu mateix sexe o no, pro el que vull dir es que estic farta de les etiquetes de m****. I a mes si parlem de lo de sortir de l'armari...

Q farieu?
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 21:29
3   0
M agrada un nen q esta 1 any fora a estudiar. Tenim la mateixa edat pro vam acabar enfadats pq li vaig dir q em liaria i llavors no u vaig fer i li anava tirant llargues i dsp havia de quedar amb ell pro al final no vaig quedar pq no volia. L altte dia la meva amiga li va dir si estava enfadat i va dir q no i llavors li va preguntar si es faria com amic amb mi i va dir q si. L obro jo o espero a q sigui el seu aniversari (al decembre) x felicitarlo i haviam si ell em felicita una setmana dsp q es el meu. L oblidarieu o creieu q quan torni pic tenir algo amb ell?Per cert, si x curiositat llegeixes aixo i et sents identificat i vols parlar obrem x whats

pel q no sap si es hetero,gay...
Per anònima el 11 de setembre de 2019 a les 21:28
3   0
jo crec q trobaràs a un noi o una noia q t'agradi tan sexualment com sentimentalment

Per al noi núm. 1
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 21:26
1   0
No cal que claris ara, a mi em va passar durant un llarg temps i em vaig adonar que no hi ha pressa, ja ho tindras clar quan estiguis preparat

Per a la noia num. 1
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 21:24
0   0
No cal que t’aclaris ara, a mi em va passar durant un llarg temps i em vaig adonar que no hi ha pressa, ja ho tindras clar quan estiguis preparada

El de depilar-se
Per Ndkskdk el 11 de setembre de 2019 a les 21:23
5   0
Si vols et depiles i sinó no. És el teu cos tu decideixes,a més ella tmb té pèl.

Uf
Per Noia el 11 de setembre de 2019 a les 21:23
3   0
Em sento exactament igual q es primer. Pero a mi em molen les ties sexualment i els nois sentimentalment. Aixo te algun nom?

.
Per . el 11 de setembre de 2019 a les 21:21
5   0
X el noi de la palla, no et depiliiiiis x una persona, has de fer lu k a tu et vingui degust i xk ella no vulgui x els pels tu no t’has de depilar!!!

Pel del 5
Per Anònima el 11 de setembre de 2019 a les 21:19
2   2
A mi també em fa molt de fàstic els tios sense depilar!!!

El secret 1
Per Anonimmmmm el 11 de setembre de 2019 a les 14:39
0   0
Em passa exactament el mateix que tu