l'abans i el després

Recordes aquest personatge d'H2O? Mira com és ara

per Redacció, 11 de setembre de 2019 a les 12:49 |
Luke Mitchell és conegut per sortir a la sèrie "H2O" a la tercera i última temporada. Encara que només va sortir en una temporada el vam poder conèixer molt. Ell era el típic noi guapo, fanàtic per descobrir i sobretot intrigat per saber més de l'illa Mako.
 

Ara en Luke té 34 anys, i està casat amb l'actriu australiana Rebecca Breeds, també coneguda per actuar a la sèrie "Escuela de Surf".
 

Després d'actuar a H2O ha estat en altres projectes com per exemple a "Agentes de S.H.I.E.L.D", una sèrie de ciència-ficció on es crea un grup d'agents per investigar casos nous i estranys. Luke apareix com a personatge recurrent a la segona temporada, però a la tercera va ser ascendit com a principal.
 

També ha aparegut a la sèrie "Blindspot", una sèrie de gènere policial processal, que tracta d'un misteri d'una noia que no recorda el seu passat i que apareix despullada a Times Square amb el cos cobert de tatuatges i a l'FBI li crida l'atenció aquest cas per poder descobrir la seva identitat. Luke apareix a la segona i última temporada de la sèrie
 
Participació
M’encanta
Per Anonima el 14 de setembre de 2019 a les 02:08
0   0
Mes articles aixi de cada actriu/actor de H2O!! ❤️

versio
Per aanonima curiosita el 13 de setembre de 2019 a les 19:21
0   0
la versio de la 3 temporada era ja amb altres personatges i actors

👏👏
Per Anonima el 11 de setembre de 2019 a les 22:42
1   0
Aaaa M’emocionat al veure aquest article 😍😍 Moltes gracias Adolescents.cat per publicar aquest article sobre Luke Mitchell, s’ho mereix que la gent sapiga d’ell i els seus projectes, es un molt bo actor. 😊 H2O es la meva serie preferida desde petita i encara segueixo a les actrius i actors en els seus projectes futurs. ❤️

Blinsdpot
Per Anònim el 11 de setembre de 2019 a les 20:42
1   0
No surt a la 2a i última temporada, hi ha 5 temporades (la 5 la estan grabant)

Casting
Per Alien el 11 de setembre de 2019 a les 15:18
1   0
Em van dir per fer el casting de la serie blindspot... soc jilipolles

ostiia