Estudi

Quina és l'hora ideal perquè comencin les classes? Un estudi desmunta l'horari actual

per Redacció, 15 de setembre de 2019 a les 12:19 |
Et lleves molt d'hora al matí, i vas cap a l'institut. T'asseus al teu lloc i el professor comença amb la classe. Segur que pots estar atent al que s'explica? Existeix un gran debat al respecte, i ha sortit més d'un estudi que diu que els alumnes no poden començar classes a les 8 del matí perquè no estan capacitats per assimilar els continguts.

A partir de les 11:00


Segons un estudi de la Universitat de Nevada (Estats Units), el millor horari per fer classe es troba entre les 11 i les 21.30 hores. Bastant més tard del que comencen les classes de la majoria de la majoria d'escoles, instituts, i universitats del món.

Aquesta investigació es va fer analitzant joves de primer i de segon any de carrera de la Universitat de Nevada i la Universitat Oberta del Regne Unit, i una de les professores responsables de l'estudi, Mariah Evans, afirmava que «el millor moment del dia per aprendre a l'edat dels estudiants, és més tard de l'hora en què comencen les classes. Especialment pels estudiants de primer i segon any de carrera».

Més tardes

És per això que afirmava que potser s'haurien d'incloure més classes de tarda i de nit per poder estar ben concentrat i assimilar bé els continguts. A més, «els neurocientífics han documentat que, pel rellotge biològic dels joves, el dia comença dues hores després del que és òptim pels adults».


Per tant, el tòpic de posar-se el despertador ben d'hora al matí per poder estudiar per un examen no funciona, ja que el cos no està prou preparat. Això no implica, però, que si ho fas, et pugui funcionar, tot i que sempre és millor que hagis estudiat amb anterioritat i, sobretot, la tarda anterior.
Participació
Ai no
Per Anònima el 18 de setembre de 2019 a les 22:56
4   3
A mi no em sembla bé. El q passa es que la gent s’en va a dormir molt tard i després no m’extranya q a les 8h estiguin dormits. Però jo crec que encara seria pitjor si a les 8 de la nit encara estiguéssim a classe. En el meu cas em costa molt menys concentrar-me a les primeres hores fel dia q per la tarda/nit. A mes quan feriem les extraescolars i els deures?

Igual
Per Anonima el 17 de setembre de 2019 a les 17:51
0   0
Nosaltres també

Indignada
Per Anonim02 el 16 de setembre de 2019 a les 20:11
2   1
Jo faig 7 clases al dia de 55minuts cadascuna AM dos patis de 20 minuts així no hi ha ningú q pugui desconnectar i per i el més indignant es q aquest any han decidit treure’ns la cafeteria Per mi el millor horari seria no haver d’anar a clases i fer-les per Internet a lliure horari

a
Per Aa el 16 de setembre de 2019 a les 17:10
1   1
10h per mi lu ideal es comensar a les 10h

Estaria bé
Per ;) el 16 de setembre de 2019 a les 15:58
7   1
Jo em conformo en començara les 9 o a les 10 eeh (ara començo insti a les 8)

Mes o menys d’acord
Per Anònima 👀 el 16 de setembre de 2019 a les 15:39
6   0
Jo crec que llevar-se a les 7:00 del mati per començar a les 8:00 (institut) no esta molt be perque es una mica massa d’hora, pero llavors durant el dia et vas activant i ja no es tan pesat com les dues primeres hores

....
Per .... el 16 de setembre de 2019 a les 08:21
5   10
Doncs jo tot el contrari, a les 21 ja no puc concentrar-me gens, en canvi a mes 8 o 9 del matí estic super desperta...

8:20
Per . el 16 de setembre de 2019 a les 00:22
3   5
Naltros començem a les 8:20 del mati 🤦🏽‍♀️

O no
Per Jo no el 15 de setembre de 2019 a les 23:39
10   1
JO no m’apuntaria la veritat sortires a les 8 de la tarda sense haver fet res d’extraescolars i hauries d’estudiar pel mati

Horari
Per F el 15 de setembre de 2019 a les 22:53
18   4
Fem 6h de classes diaries el millor seria: 11:00h a 15:00h 30min per dinar i de 15:30h a 17:30h i em direu: 4h Seguides.... Podrien incloure un "break" de 15min dsps de les 2 primeres hores. A demés després de 17:30h a 22:00h hi ha temps per estudiar i extraescolars 🙄☺️ Per mi seria lo ideal així puc dormir molt més la veritat😌

Ojala
Per Anonimmmmm el 15 de setembre de 2019 a les 22:53
7   0
Seria un somni fet realitat 🙏🙏🙏😭🥳 Començar a les 11:00 Jo a les 8:00 no puc ni llegir les parades de metro, de veritat Que necessito dormir més 😴😴😴

Discrepoo
Per Anónima el 15 de setembre de 2019 a les 22:49
7   15
Això no passaria si anéssiu a dormir abans, però és millor queixar-se de tot abans de solucionar-ho un mateix

Ami em sembla bé !
Per Anònim amb ganes de dormir el 15 de setembre de 2019 a les 21:51
57   3
A partir de les 11? Jo m'hi apunto!!

Matí
Per Anonims el 15 de setembre de 2019 a les 21:35
16   2
Doncs jo sempre m'aixeco abans per estudiar al matí perquè al vespre m'adormo

.
Per . el 15 de setembre de 2019 a les 21:02
34   1
Ara digueu lo mateix als professors. Per mi perfecte començar a les 11 xd

L
Per L el 15 de setembre de 2019 a les 20:39
26   4
Y les activitats extraescolars que ??