Aquesta nova sèrie està arrasant i ja és una de les més ben valorades de l'any

per Redacció, 16 de setembre de 2019 a les 11:57 |
Explicar que t'han violat, anar a denunciar-ho a la policia, i que ningú et cregui. Això és el que li va passar a Marie Adler el 2008, una adolescent nord-americana que va ser acusada d'inventar-se que l'havien agredit sexualment.

Ara, 10 anys més tard, la seva història és la protagonista d'una sèrie de Netflix: Creedme. La producció, de 8 episodis, explica el cas real d'aquesta jove i de les inspectores de policia Grace Rasmussen i Karen Duvall, les úniques que es van creure Marie Adler i van posar en marxa una investigació.


La sèrie no només ens permet conèixer la dura història d'aquesta jove, sinó que ens fa reflexionar sobre els obstacles amb què es troben moltes víctimes de violació a l'hora denunciar i la incomprensió a la qual han de fer front.

Creedme, que va ser estrenada fa pocs dies a Netflix, està rebent molt bones crítiques per part del públic i actualment ja és una de les sèries més ben valorades del 2019. Val la pena veure-la.
Participació
la vull veure
Per anonima el 17 de setembre de 2019 a les 11:23
3   0
sembla molt bona jeje

Yey
Per Ainaaaaa el 17 de setembre de 2019 a les 00:32
4   1
PRISON BREAK!

series
Per f el 16 de setembre de 2019 a les 23:22
4   0
manifest, chicas del cable, everything sucks, friends

Netflix
Per Ho diu ven clar el 16 de setembre de 2019 a les 22:01
4   1
A netflix!!

Series
Per Jdodixbe el 16 de setembre de 2019 a les 21:57
11   0
Plis recomaneume series ja me vist totes les tipiques de gossip girl lcdp elite etc així que si pot ser no em digau les tipiques mercii

.
Per . el 16 de setembre de 2019 a les 21:50
3   0
A netflix

Netflix
Per Andreaaapalau el 16 de setembre de 2019 a les 21:45
2   2
Ho pots veure a netflix

On es pot veure la serie?
Per Canal? el 16 de setembre de 2019 a les 21:12
3   4
On es pot veure la serie?

Tua
Per Algu el 16 de setembre de 2019 a les 21:11
9   15
Umbrella Academy es la millor serie de Netflix, accepteuo.

10/10
Per Anonimaaaa el 16 de setembre de 2019 a les 21:10
4   0
M'encanta, la vaig veure d'una tirada

Totalment
Per Anònim el 16 de setembre de 2019 a les 17:17
10   0
Jo la vaig començar a veure, el que passa que no tinc gaire temps i encara no l'he acabat, pero 100% recomanable!