Els 14 canvis de look més radicals de les famoses aquest 2019

per Adolescents.cat, 17 de setembre de 2019 a les 11:07 |
Encara que a vegades no ho sembli, el temps passa volant! Ja estem a l'últim trimestre del 2019 i a les famoses els ha donat temps a fer-se diferents canvis de look. Avui hem fet un recull dels canvis d'imatge més dràstics d'aquest any.



Quin t'agrada o et crida més l'atenció?

 
 

 
Participació
H
Per H el 18 de setembre de 2019 a les 18:03
2   0
Jajaja jo no se ni qui sin la meitat

maaca
Per vis a vis el 18 de setembre de 2019 a les 15:52
1   1
MACARENA FERREIRO

Aitana
Per Holaaaa el 18 de setembre de 2019 a les 15:50
2   0
Bueno a ver l'Aitana va estar amb aquest pentinat dos dies comptats... No compte com a canvi radical, ara té el serrell i la melena de sempre

Ostia ja
Per Lapepetaasquerosa el 17 de setembre de 2019 a les 22:38
6   2
Viva la EMMA ROBERTS joder! Ah, i molt dacord amb el comentari d q podrieu posar un abans i un despres ;)

Kylie jenner
Per Nsns el 17 de setembre de 2019 a les 22:14
6   1
La kylie jenner no s’ha fet cap d’aquests canvis, són perruques

.
Per . el 17 de setembre de 2019 a les 21:09
7   0
les kardashans canvien de pentinat com de calçes...

No sé qui són
Per . el 17 de setembre de 2019 a les 21:04
10   1
Qui són aquestes paves?

Bue
Per Ale i hop el 17 de setembre de 2019 a les 18:59
5   0
Famoses famoses... no gaire eh. I els pavos no canvien de look? Nms pregunto, no es hate

No estic d'acord
Per Camamilla el 17 de setembre de 2019 a les 18:28
11   0
L'aitana no s'ha fet cap canvi de look, simplement es va fer aquests rínxols per gravar un videoclip i ja està, continua sent com sempre

KARDASHIANS
Per Anonima el 17 de setembre de 2019 a les 17:55
9   0
La Klohe Kardashian en que ha canviat? en el botox? I La Kylie Jenner canvia cada dia el pentinat... té més extensions que bragas :')

.
Per Anonima el 17 de setembre de 2019 a les 16:01
136   4
Podrieu haver ficat un abans i un después pq moltes no sabia qi eren