T'apassionen les noves tecnologies? Tenim dues propostes que t'agradaran

per Redacció, 23 de setembre de 2019 a les 13:20 |
T'apassionen les noves tecnologies? T'agradaria aprendre a crear apps i videojocs? Vols convertir-te en un expert en modelatge 3D i animacions gràfiques? Doncs tenim dues propostes que fan molt per tu: el Grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs i el CFGS Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius.



A més d'oferir una formació pràctica i encarada al món professional, aquests estudis també tenen una àmplia sortida laboral, des de dissenyador interactiu fins a desenvolupador d'aplicacions, entre moltes altres. I això no és tot: actualment les empreses necessiten incorporar noves tecnologies de disseny i creativitat, per tant, els estudiants formats en aquest sector troben feina de seguida. De fet, segons l'Institut Català d'Empreses Culturals, 8 de cada 10 joves trobarà un lloc de treball en el món digital!

Per tal de resoldre-us possibles dubtes, us expliquem una mica més sobre cada un d'aquests estudis:

 


 Si voleu que us enviïn més informació, podeu omplir sense cap compromís, aquest formulari:








 
Arxivat a:
EDUCACIÓ, universitat, UVic
Participació
on mes els podeu estudiar
Per yes el 24 de setembre de 2019 a les 09:04
0   0
a Girona, hi ha un Grau que es el que jo he estudiat, fas exactament el mateix i es un grau superior, l'acaves i amb les pràctiques molta gent ja comença a treballar

Paso d’estudiar 🙃
Per Anonima el 23 de setembre de 2019 a les 20:01
0   0
Ja m’ha cansat nomes de llegir aixo

A mi m'els publiquen tots
Per Anònima el 19 de setembre de 2019 a les 16:19
0   1
TOTS i la majoria són crítiques

Hahahahahahaaaaaa
Per sfvsidfgdkfgeilusghlisudgd el 19 de setembre de 2019 a les 12:13
4   0
Els que pregunteu a quines alres universitats podeu fer aquests graus esteu preguntant a la pagina equivocada... no us penjaran res que no sigui de Vic o BCN...sorry. Soc de Tarragona i per a vosaltres lo que està mes avall de BCn no existex.... penós. Només Publiqueu coses de la resta de catalunya quan passen coses com, tempestes, aiguats, salseo, etc.... A tarragona fan molts concerts i moltes activitats culturals que ni publiqueu ni siquiera esmeneu.... Us vaig deixar de llegir per aquesta raó. Barcelona fa pudor!

Hahahahahahaaaaaa
Per Anonima el 19 de setembre de 2019 a les 12:11
0   1
Els que pregunteu a quines alres universitats podeu fer aquests graus esteu preguntant a la pagina vocada... no us penjaran res que no sigui de Vic o BCN...sorry. Soc de Tarragona i per a vosaltres lo que està mes avall de BCn no existex.... penós. Només Publiqueu coses de la resta de catalunya quan passen coses com, tempestes, aiguats, salseo, etc.... A tarragona fan molts concerts i moltes activitats culturals que ni publiqueu ni siquiera esmeneu.... Us vaig deixar de llegir per aquesta raó. Barcelona fa pudor!

...
Per Anonima el 19 de setembre de 2019 a les 10:05
6   1
Per què no publiqueu tots els comentaris? Nomes publiqueu els que us convenen i us deixen en bon lloc... Els Zasques i les veritats no les publiqueu eh... A algú mes li ha passat?

HOLA??
Per ara tampoc menrrecordo del nom el 19 de setembre de 2019 a les 09:02
0   0
RESPOSTA PLIS

TR
Per Anonima el 19 de setembre de 2019 a les 08:12
0   0
Pliss, em fareu un favor enorme si em responeu aquest formulari: https://forms.gle/qBGbJwgA34X4PUak7

PERQUE?
Per nose no menrrecordo el 19 de setembre de 2019 a les 00:17
0   0
on se suposa que esta el consultori??? ee??perque en tinc un munt de preguntes que anava a fer i a mes una de molt important I JA NO SE A QUI PREGUNTARLI PERQUE EM FA MOLT CORTE

PERQUE?
Per bose no menrrecordo el 19 de setembre de 2019 a les 00:16
3   0
on se suposa que esta el consultori??? ee??perque en tinc un mun de preguntes que anava a fer i a mes una de molt important I JA NO SE A QUI PREGUNTARLI PERQUE EM FA CORTE

Altre?
Per Anonima el 18 de setembre de 2019 a les 23:16
3   0
Algu sap sobre aquest mateix grau pero que sigui a una altra universitat que no sigui la de vic?