7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 375]

per Redacció, 18 de setembre de 2019 a les 12:37 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.



 





Versió sense playbuzz

Noia, 13 anys
Vaig participar en un musical. A mi m'havia baixat la regla i com que feia com 3 mesos que la tenia no ho vaig dir. El cas és que em vaig passar tot el dia amb la mateixa compresa xopa i feia pudor de peix podrit. I tothom dient que qui s'havia tirat un pet... i jo morint-me de vergonya haha

Noia, 16 anys
Em posa molt un noi de la classe, la meva millor amiga porta colada d’ell molt temps i jo ja me l’he follat uns quants cops sense que ella ho sàpiga. Durant les classes i quan ens trobem els tres, intentem dissimular el màxim que podem. És el secret mes ben guardat que tinc.

Noi, 14 anys
Un dia vaig anar a la platja amb un amic i la seva família i tal. A la tornada anava molt calent i jo estava sol al darrera de tot de la furgo i em vaig fer una palla i em vaig córrer a terra i vaig haver de girar la catifa del cotxe (espero que no l’hagin tornat a girar).

Noi, 19 anys
La veritat és que no ha estat un secret fins que no me n’he adonat que em passava. No sóc feliç. Tinc 19 anys i ja començo a perdre cabells, no tinc una forma física que sigui gaire agradable de veure, no he tingut mai parella, em van fer una ortodòncia la qual no ha servit de res perquè les dents han tornat al seu lloc d’abans... En fi, això només és un petit recull de “problemes” de bastants. Dic que no és un secret perquè realment es veu i se sap, però no ho he “admès” mai. A veure si amb aquest escrit aconsegueixo animar-me o al menys acceptar-ho una mica més. D’altra banda no sé si publicar-ho, tinc por que algun dels meus amics em reconegui... Sento que tinc tota la vida per davant. He de ser feliç?

Noia, 15 anys
L’altre dia a la nit estava al llit i no sé com, em vaig acabar masturbant per primera vegada. La cosa és que no ho volia fer fins que m'hagués liat per primera vegada i ara n’estic súper penedida.

Noia, 16 anys
El meu nòvio i jo follem una cosa exagerada. Ens encanta i el que més ens excita és veure fotos de les meves amigues mentre ho fem. Potser sóc una de les poques persones que ho fa, però em mola el rotllo.

Noia, 15 anys
Sempre que vaig a la piscina de casa els meus avis em poso el “xorro” per on surt l'aigua a l'alçada del “xoxo” i tinc els millors orgasmes. Noies proveu-ho!
 

 
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Polze adalt si es amb i abaix si es sense
Per Felacions el 19 de setembre de 2019 a les 21:58
2   3
Quan li feu una mam*da a un noi, la feu amb condó o sense? Se q per tema transimisions sexuals i tal s’hauria de fer amb però ns com ho fi fa la majoria... Mai n’he fet cap i ns si el primer cop li haig de demanar q es posi condó i com va

Quina tonteriaaaa
Per Anonimaaa el 19 de setembre de 2019 a les 17:30
0   2
Si t’agrada y tu li agrades endavaaant osigui no perq sigui mes petit no pots sortir amb ell

J
Per H el 19 de setembre de 2019 a les 16:37
0   0
Tampoc cal que siguis tan dur amb el pobre noi

Bababbaaz
Per Bababbabbaba el 19 de setembre de 2019 a les 15:46
1   0
Si et mola lobres i pim pam

.
Per . el 19 de setembre de 2019 a les 09:58
1   0
Totalment d'acord

Pel de 19 anys que no és feliç.
Per @nònim@ de 15 anys el 19 de setembre de 2019 a les 08:27
14   1
Tots tenim problemes, a mida que et vas fent més gran putsé en sorgeixen més. Jo per no desanimar-me sempre intento riure per tot o per petits detalls i així jo i la gent del meu costat estan més feliços. Intenta ser més positiu, hi han coses negatives i positives, hem de saber les negatives però fer més cas a les positives. No sé si t’ha ajudat o si ho has llegit, espero que t’hagi servit d’algo. Un petonet!

Per el número 1
Per Algú qualsevol el 19 de setembre de 2019 a les 07:33
5   24
Es pot queixar de moltes coses, però no per lo de l'ortodòncia. Quan et treuen l'ortodòncia fan un motlle de les teves dents i et donen una mena de funda transparent perquè te la posis a les nits, i així les dents no tornin al seu lloc original. Si al número 1 l'ortodòncia no li ha servit de res i les dents se li han mogut, és per culpa seva, per no posar-se la funda durant la nit com segur que li van dir els dentistes. Que les dents se li hagin mogut té un responsable: ell.

La noia del numero 6
Per Anonimo el 19 de setembre de 2019 a les 01:39
37   2
Que dius haha si es molt normal😂😂 penedida diu hahaha

Pel noi de 19 anys
Per Anònima el 19 de setembre de 2019 a les 01:00
8   0
Clar que has de ser feliç, però no és una cosa que s'aconseguiexi d'un dia per l'altre. Has d'anar acceptant-te tal com ets mica en mica. Tothom té aspectes que no els hi agrada; cadascú té les seves coses, les seves hisòries, etc. i tot això és el que fa que cadascú sigui únic. Així que si tot el que has dit sobre tu és el que no t'agrada (a part d'altres "secrets" que no has dit) recorda que aquestes són les coses que et fan ser especial, i potser així acabaràs sent feliç!!

Pel que diu que no es feliç
Per Abcde el 18 de setembre de 2019 a les 23:45
6   0
bueno... Es pensat per en fer terapia?? M'agradaria coneixet perque t'entenc bastant

Noi de 19 anys
Per Em dic Alba (no cal que sigui anonim haha) el 18 de setembre de 2019 a les 23:20
5   0
Pel noi que ha dit que no es feliç: tinc un anys menys i no t'has de preocupar per la parella (pressio social a mi tambe em passa). T'has d'estimar tal com ets, jo vaig trigar a fer-ho i se que costa pero tots tenim defectes. Molts anims encara que no se qui ets

Ajuda
Per Anonimooo el 18 de setembre de 2019 a les 23:13
6   4
A veure amb mola un nen del meu insti pero es un any més petit i nose que fer vosaltres que faríeu???

Pel noi que no es feliç
Per Anònima el 18 de setembre de 2019 a les 23:11
10   0
Primer de tot hola, no et diré que taceptis o que testimis perquè això es molt fàcil de deir i difícil de ficar-ho en pràctica, ho dic per experiència. Tothom ha passat, esta passant o passarà males èpoques, poden ser llargues, o curtes, tot es depèn de com t'ho miris tu des de el teu punt de vista. El que realment et recomano es que facis algo que tompli, vull dir, si t'agrada dibuixar, fes-ho, tocar la guitarra, fes-ho, anar a correr, fes-ho. Es igual si no se't sona bé, si a yu t'agrada endevant, veuràs que així t'ajudarà un munt a estar més feliç, jo es el que faig quan estic malament amb mi mateixa, si necessites algo o vols parlar contesta aquest misstage, pots amb el que sigui!!!!

Per el primer comentari
Per Anonimmmm el 18 de setembre de 2019 a les 21:51
4   0
Ser que hi ha moments que ho veiem tot negre i que ningú és perfecte però has de saber que segur que acabaràs trobant algu que t’estimi i t’apreciï molt n’estic seguríssim

...