Digues a quina part del cos et faries un tatuatge i et direm com ets

per Adolescents.cat, 19 de setembre de 2019 a les 12:08 |
Tens pensat fer-te un tatuatge i no saps ben bé a quina part del cos? Te n'has fet algun i vols comprovar si t'identifiques amb el que llegiràs a continuació?



Les persones fem moltes coses de forma gairebé inconscient en funció del nostre caràcter i personalitat, una d'elles és triar el lloc on ens tatuem. Està clar que una persona que es faci un tatu a les mans serà més atrevida que una que se'l faci al turmell, no? 

Segueix llegint!

 
 

 
Participació
A on es situa l'omoplat
Per Nerea el 20 de setembre de 2019 a les 16:41
0   0
Hola, una pregunta si jo em vull fer un al omoplat,no al os sinó on es situa, com se suposa que sóc?

Autor/a????
Per Jonatan Sentse H el 20 de setembre de 2019 a les 16:16
1   1
Qui collons escriu aquestes coses? Tot és tret de la màniga? Sembla que ho hagi escrit un/a nen/a de 8 anys

jo
Per ...altres llocs... el 20 de setembre de 2019 a les 06:54
3   0
jo mel feria a la polla, pero per ser una noia no se si es gaire adequat... °-°

Hola?
Per Anónima el 20 de setembre de 2019 a les 06:20
6   0
Perdó? On estan els tatus de darere de la orella?

.
Per . el 19 de setembre de 2019 a les 21:59
0   0
Vui ser el primer comentari ☺️☺️☺️

Doncs...
Per . el 19 de setembre de 2019 a les 21:34
5   0
Sóc la única que no li agraden els tatuatges?

Jeje
Per Futuro tatuatge el 19 de setembre de 2019 a les 21:17
1   3
EN EL LLAVI INFERIOOOR 😍😍😍 Em sembles preciosos

Hh
Per H el 19 de setembre de 2019 a les 21:17
11   0
Emm hola la munyeca?! (el canell?!

Ehem
Per Anonima el 19 de setembre de 2019 a les 21:16
5   0
I a l’hombro?

Falten llocs
Per . el 19 de setembre de 2019 a les 21:14
2   1
Jo me'l vull Fer a la polla, com soc?

Darrere la orella
Per Emmm el 19 de setembre de 2019 a les 21:14
3   0
Jo em faria un tattoo darrere la orella