Aquesta és una de les tendències més absurdes que veuràs aquest any

per Adolescents.cat, 20 de setembre de 2019 a les 10:47 |
No parem de veure noves modes. Algunes d’elles són recuperades dels anys 70, 80 i 90, i és normal ja que al final sembla que no queda res per inventar-se. Però no és així, ha aparegut una nova moda que sembla gairebé una broma!



Es diu “Nail beanies” i són unes petites fundes per als dits amb la finalitat de decorar les mans. Ho ha posat de moda la influencer especialitzada en manicures, @nail_unistella.

Quina d’aquestes imatges et sembla més terrible? O t’agrada? Explica’ns-ho als comentaris!


 
 

 
Participació
Opinió
Per Anònima el 21 de setembre de 2019 a les 15:46
0   0
Doncs a mi no em desagrada l'únic és que no m'ho posaria mai

Perooo
Per Peter Pparker el 21 de setembre de 2019 a les 10:28
0   0
Aixo com se te aguantaa ami hem cauria vamos, ns vosaltruus??

Anoniiiim
Per Anonimm el 20 de setembre de 2019 a les 23:23
10   0
Tendència? Perdona en quina cova viviu? Això ni tendència ni merdes, acas heu vist algú amb aixo posat pel carrer?

Guans de latex
Per La Realitat el 20 de setembre de 2019 a les 21:16
41   0
Aquestes decoracions de dits semblen els guans de làtex de tota la vida tallats i només li queda la part de dalt... Interesant... Serveixen per rentar els plats???

Emmmm
Per ...😶 el 20 de setembre de 2019 a les 21:15
23   0
Quina merda es aquesta?😶😬🤨 Wtf...

🤢🤢🤢
Per Nonima el 20 de setembre de 2019 a les 21:07
21   0
K merdes es això??? Es horrible😫

...
Per anonim@ el 20 de setembre de 2019 a les 20:55
18   0
Sembla un condó

Quina merda
Per Quina merda el 20 de setembre de 2019 a les 20:46
23   0
Pero ara diuen que es una les tendencies a mes absurdes que veuràs aquest any i al final jo no vec ningú amb aquesta merda

⚠️❤️
Per Chica en apuros el 20 de setembre de 2019 a les 19:52
3   1
Hola! Feu-me un favor si us plau😳 Si podeu, respongueu aquesta enquesta, no us portarà més de 5 minuts. És pel meu TR (treball de recerca) esque vaig fatal i el tinc que entregar en res. Moltes gràcies enserio us estimo:)) https://forms.gle/dZyfzKVfNKu8f48e8

Donç
Per Horrible el 20 de setembre de 2019 a les 14:28
23   2
El físic no ho es tot. Si per dins ets una merda, només portes decoració.

Wtf
Per AhahahaxD el 20 de setembre de 2019 a les 14:02
38   1
Fucking merda men What is that

...
Per anonima el 20 de setembre de 2019 a les 12:40
33   0
Que mierda es esto?