12 cançons perfectes pels moments «hot»

per Adolescents.cat, 22 de setembre de 2019 a les 06:00 |
Les cançons tenen el poder de canviar o reforçar el nostre estat d'ànim, és per això que sempre acabem escoltant diferents estils de música en funció de cada moment.



Avui us volem recomanar 12 cançons que són perfectes per acompanyar-nos en els moments "hot", estiguem sols/es o acompanyats/des! Quina us posa més?

 
 

 
Participació
Canço mes hot del mon mundial
Per GertrudisMerceditas el 26 de setembre de 2019 a les 23:13
0   0
"Love is a bitch "es lo mes hot que hi pot haveeer nose com no l'heu posada

The Weeknd
Per Anonima el 23 de setembre de 2019 a les 19:56
0   0
Las de The Weeknd y Lana Del Rey 👌🏼😍

Wtf
Per Anonima el 23 de setembre de 2019 a les 19:55
0   0
Mare meva que horrible 🤦🏻‍♀️

Somo pls
Per ... el 23 de setembre de 2019 a les 19:39
3   0
Or nah de somo, aixo si que es la canço ultimate

god is a women
Per noia el 23 de setembre de 2019 a les 19:08
6   0
Jo ho sento pero escolto aquesta cançó i se'm treu el calenton de cop, no te res de hot

ns que posar
Per No estic d'acord el 23 de setembre de 2019 a les 15:58
1   0
Aquí la millor amb musica sexy es la Rihanna i no aquests altres

two feet
Per Totalment d'acord el 23 de setembre de 2019 a les 15:52
3   0
O la de go f*** yourself que també és brutal!

Emm
Per Anònima el 23 de setembre de 2019 a les 14:29
1   0
Replay-Jay Park, es un bop.

chase atlantic
Per 1975, the weeknd i the neighbourhood tenen un fill el 23 de setembre de 2019 a les 13:26
4   0
totes les putes cançons loco, especialment: -into it -right here -cassie -friends son els reis fent sentir a la gent que estan en les drogues encara q no les hagis ni provades. modo autista y auriculars volum a tope i les vegades q sents q t’han trencat el cor no les pots ni comptar.

Ejem
Per . el 23 de setembre de 2019 a les 11:50
2   0
Escolteu a the neighbordhood

+
Per anonymous jeje el 23 de setembre de 2019 a les 01:09
1   0
Gooey de Glass Animals hahah flipareu ;)

Chase Atlantic, poc coneguts però una joia
Per ns q posar el 22 de setembre de 2019 a les 23:31
2   0
Escolteu Into it i Swim, la veritat és que són perfectes jejejjeje. A més, tot i que tingui una mica d'autotune, us asseguro que el cantant principal naturalment té una veu que ja de per si sembla editada, és genial

ZAYN - ICARUS FALLS (ALBUM)
Per . el 22 de setembre de 2019 a les 22:50
2   0
escolteu el album de icarus falls de zayn i sabreu lo q es bo, nhi ha algunes q son mes mogudes q no ho son tan pero la majoria son perfectes ;)

Nope
Per Anonima el 22 de setembre de 2019 a les 22:45
3   0
Hola?? On està "I Wanna be yours"d'Arctic monkeys???

Falta una
Per G el 22 de setembre de 2019 a les 22:32
4   1
Love is a bitch - Two Feet

bey
Per eduardo11 el 22 de setembre de 2019 a les 22:25
4   1
Partition- Beyonce

my strange adicition billie eilish
Per slfnsnf el 22 de setembre de 2019 a les 22:09
6   1
doncs squesta es com molt fantasia ajahah

en català-castellà
Per anonim55 el 22 de setembre de 2019 a les 20:44
4   3
hola! es podria fer el mateix amb cançons catalanes i castellanes? merci💜💜

gens
Per Anònim el 22 de setembre de 2019 a les 20:30
4   1
molt equivocats, falten algunes cançons de bryson tiller, Daniel caesar, etc...

Canço hot
Per anonima😚 el 22 de setembre de 2019 a les 20:29
2   1
doncs jo crec que una canço que posa realment hot a molta gent es la de Movements de Pham🤷🏼‍♀️

+
Per Anònim/a el 22 de setembre de 2019 a les 20:20
7   2
Obsceno - kaze🥵

noupe
Per Juno el 22 de setembre de 2019 a les 20:11
1   2
Body Gold- Oh Wonder, res mes a dir.

Hola?
Per Anònima♏️ el 22 de setembre de 2019 a les 18:22
8   3
I Dangerous Women?? Falta aquesta!🙃

Falta:
Per ... el 22 de setembre de 2019 a les 15:30
4   1
Mitad y mitad de Kase O. y Najwa

Ari